استاندار قم گفت: استانداری به‌عنوان حاکمیت در حال کمک به سرمایه‌گذار برای رفع مشکل فرودگاه قم است.
کد خبر: ۲۶۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳ 19 July 2016
به گزارش تابناک قم،  سید مهدی صادقی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای فرودگاه قم اظهار داشت: این موضوعی واقعی است که پروژه در روند اجرای هدف‌گذاری اولیه خود دارای اشکالاتی و با مشکل روبه‌رو شده است و این مشکلات سبب شده وضعیت نامناسب فعلی برای آن به وجود آید.

وی به توقیف پروژه براساس حکم محاکم قضایی اشاره کرد و گفت: استانداری به‌عنوان حاکمیت در حال کمک به سرمایه‌گذار برای رفع مشکل فرودگاه است و سرمایه‌گذار باید با پذیرش مسئولیتش مشکلات را حل‌وفصل کند.

استاندار قم تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید مسئولیت امورات پیش‌آمده را بپذیرد و حاکمیت هم باید کمک کند تا برای رفع توقیف، تغییرات ساختاری مالی و حقوقی و وضعیت فرودگاه شفاف‌سازی شود.

وی بابیان اینکه اگر شفاف‌سازی صورت نگیرد کسی از این پروژه سودی نخواهد برد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که موضوع فرودگاه و ساختارش شفاف‌سازی نشود کسی منفعتی از آن نخواهد برد، بلاتکلیفی پروژه، سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاران در پروژه اصلاً به نفع هیچ‌کس نیست.

صادقی با انتقاد از عدم تمکین سرمایه‌گذار این پروژه ابراز کرد: همه در تلاش هستند تا مشکل به‌نوعی حل شود ولی به نظرم حاکمیت باید به سرمایه‌گذار برای تمکین تعهدات خود بیشتر فشار می‌آورد. حمایت‌های خوبی از این پروژه تاکنون انجام‌گرفته ولی سرمایه‌گذار در اجرای تکالیف خود کوتاهی کرده است..
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
سلام،حمایت های خوبی از این پروژه صورت گرفته؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
مثلا"آب و گاز و برق و تلفن ندادن ،بعضی پروژه هارو تخریب کردن،معارضا رو با پروژه درگیر کردن،حمایت مالی که هیچ،حمایت معنوی هم نکردن؟؟؟؟!!!!!
واقعا"خیلی حمایت کردن و با حمایتهاشون پروژه تعطیل و چندصدتا جوون بیکار شدن و هیچ یک از مسئولین جوابگو نیست!!!!!
خسته نباشید،حمایت نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار