نقل و انتقالات صبا برای لیگ شانزدهم
کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در فاصله 20 روز تا آغاز فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال، بعد از اینکه تعدادی بازیکن باتجربه را برای دوره جدید لیگ برتر جذب و با چند مهره کلیدی این تیم در فصل گذشته قرارداد جدید منعقد کرد، به سراغ بازیکنان جدید جوان رفتند.
کد خبر: ۲۵۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 07 July 2016
به گزارش تابناک قم، با انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبا، نقل و انتقالات جدیدی در این تیم در حال شکل گرفتن است.

در فاصله زمانی اندک تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در لیگ امسال، جذب بازیکنانی است که از نظر فنی در لیگ برتر برای این تیم کارآیی لازم را داشته باشند.

کاپیتان جدید صبای قم

مسعود حق‌جو برای پنجمین فصل متوالی در صبای قم ماندگار و کاپیتان جدید این تیم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

مسعود حق‌جو با توجه به تمدید قرارداد خود برای همراهی صبای قم در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و جدایی ابوالفضل ابراهیمی از صبا و رفتن وی به تیم پیکان تهران، اکنون قدیمی‌ترین بازیکن صبا به شمار می‌رود و امسال کاپیتان اول صبای قم است.

اسلامی راهی صبا شد

کریم اسلامی نیز بازیکن سابق تیم فوتبال مس کرمان که پیش از این دو فصل در صبا حضور داشت بار دیگر با بازگشت صمد مرفوی، به این تیم بازگشت.

اسلامی از لیگ دهم تا دوازدهم در صبا توپ می زد و پس از پایان لیگ پانزدهم با صبایی ها قرارداد بسته بود اما می توانست با مشکلاتی که برای صبایی ها پیش آمده بود از این تیم جدا شود که این گونه نشد.

بازیکن سابق مقاومت تهران در صبا

یکی دیگر از مهره‌های جدیدی که تیم فوتبال صبای قم برای شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آن را جذب کرد، امید جهان‌بخشی است که به عنوان یکی از بازیکنان جوان و جویای نام به نماینده فوتبال استان قم ملحق شد تا ارزش‌های فنی خود را به نمایش بگذارد.

امید جهان‌بخشی بازیکنی است که نخستین تیم باشگاهی وی تیم مقاومت تهران است که بین سال‌های 1391 تا 1393 در آن حضور داشته و بعد از جدایی از این تیم یکسال عضو تیم فوتبال احسان شهرری در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بوده است.

دهنوی دوباره صبایی شد

همچنین قاسم دهنوی بازیکن سابق تیم های تراکتور سازی تبریز، صبای قم، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران دوباره به صبای قم بازگشت.

وی که با حضور علی دایی در صبا راهی این تیم شده بود با پایان نیم فصل اول لیگ پانزدهم به تیم خونه به خونه پیوسته بود.

هافبک خونه به خونه بابل در صبا

وحید علی‌آبادی نیز که در دوره چهاردهم لیگ برتر عضو صبا بود، بار دیگر به منظور حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با صبای قم به توافق رسید و در پست هافبک دفاعی برای نماینده فوتبال قم در مقابل رقبای لیگ برتری ایفای نقش خواهد کرد.

تمدید قرارداد سنگربان صبا

میلاد فراهانی که با نظر مساعد کادر فنی جدید صبا به مدت یک فصل دیگر و برای حضور در لیگ شانزدهم در صبا ماندگار شد، سنگربانی که در نقل و انتقالات پیش‌فصل چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دروازه‌بان مطرحی همچون مهرداد طهماسبی سنگربان‌ اصلی صبای قم بود به نماینده فوتبال استان قم ملحق شد.

فراهانی در آغاز چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عبدالصمد مرفاوی هدایت صبای قم را بر عهده داشت به عنوان جانشین مهرداد طهماسبی روی نیمکت ذخیره‌های صبای قم می‌نشست و در نیم‌فصل دوم برای صبا در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت.

بازیکنان جدید در صبای قم

همچنین در روزهای گذشته حمیدرضا دیوسالار بازیکن فصل گذشته راه‌آهن، مهران امیری بازیکن سال گذشته گیتی‌پسند اصفهان که دو گل برای این تیم به ثمر رساند و علی ابراهیمی با عقد قراردادی به صبای قم پیوستند.
 
رضا عنایتی و کیوان امرایی نیز به جمع شاگردان صمد مرفاوی اضافه شده بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار