همزمان با تعطیلات عید فطر درقم خورد؛
استان قم به دلیل وجود جایگاه و موقعیت جغرافیایی که دارد به عنوان کریدور مسیرهای جاده‌ای کشور به حساب می‌آید به گونه‌ای که برای رسیدن به ۱۷ استان باید از جاده‌های قم عبور کرد.
کد خبر: ۲۵۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 07 July 2016
به گزارش تابناک قم، روز گذشته نخستین تصادف مهم استان در جاده قم سلفچگان اتفاق افتاد که به قدری مصدومان وضعیت بدی را داشتند، بالگرد هوایی اورژانس مجبور به پرواز و انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی شد.

همزمانی که بالگرد در حال انتقال بیماران بود، تصادف دیگری اینبار در محور قم کاشان رخ داد که طی آن ۶ توریست آلمانی مصدوم شدند و نیاز بود تا بار دیگر بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ قم به پرواز در آید و به خدمات رسانی به آن مصدومان پرداخت.

واژگونی پراید در کمربندی ۷۲ تن با متأسفانه ۲ نفر فوتی در دم که یک نفر آنها پسر بچه ۱۳ و دیگری خانم ۲۵ ساله بود اورژانس ۱۱۵ را به سر تصادف رساند که با حضور به موقع عوامل اورژانس ۲ مجروح بدحال این تصادف با عملیات احیا به زندگی بازگشته و جان خود را مدیون تلاش‌های نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم هستند.

واژگونی پژو در جاده گرمسار با ۷ مجروح نیز دیگر تصادفی بود که ۳ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم را به آنجا کشاند تا بتوانند خدمات رسانی کنند.

در دیگر حادثه دیگر متأسفانه یک راکب موتورسیکلت ۵ نفر از اعضای خانواده خود را سوار بر موتور می‌کند که به دلیل عدم کنترل متاسفانه هر ۵ اعضای این خانواده مصدوم و با کمک نیروهای اورژانس به مراکز درمانی شهر منتقل می‌شوند.

تصادف دیگری نیز صبح روز عید رقم خورد که طی آن در جاده قدیم قم - کاشان و نزدیکی سه راه لنگرود متأسفانه ۲ نفر مجروح می‌شوند که یک نفر آن بسیار بدحال بود که با کمک اورژانس ۱۱۵ قم احیا می‌شود.

تصادف مرگبار با 3 مجروح و کشته 

سرهنگ جمشیدی رئیس پلیس راه استان قم گفت: ساعت 7 صبح (چهارشنبه) در اتوبان قم-تهران کیلومتر 35 یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه مینی بوس ایویکو برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه سرنشین پراید کشته و رانند و سرنشین پراید مجروح شدند که با حضور نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قم به علت وقوع این تصادف اشاره و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه تصادف علت این حادثه را توقف مینی بوس در لاین اضطرار و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده ی سواری پراید اعلام کردند.

پیگیری وضعیت عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان

بر اثر تصادف در محور سلفچگان متاسفانه دو نفر از اعضای تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان جان خود را از دست دادند.

روز سه‌شنبه بر اثر تصادف یک دستگاه سمند در محور سلفچگان متاسفانه دو نفر که عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بودند جان خود را از دست دادند.

پس از این تصادف نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم خود را به محل حادثه رسانده و درخواست بالگرد هوایی می‌کنند که بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه می‌رسانند.

متاسفانه در این تصادف یکی از فوتبالیست‌ها در دم جان خود را از دست داده و دو نفر نیز با بالگرد به بیمارستان منتقل می‌شوند.

متاسفانه به علت شدت جراحت یکی دیگر از مصدومان نیز جان خود را از دست داده و یک نفر نیز در بیمارستان بستری می‌شود.

پس از بستری و انجام معاینات دکتر مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم وضعیت این مصدوم را برسی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار