عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ارزش و اهمیت شب‌های قدر گفت: ماه رمضان ماه خالص شدن و رشد کردن است و شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی نفس است و باید از این شب‌های با ارزش برای نزدیکی به درگاه الهی استفاده کرد.
کد خبر: ۲۵۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 25 June 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محمود عبداللهی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر و لزوم بهره گیری از این شب‌های الهی اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین امور برای هر مسلمانی فلسفه زندگی و همچنین رشد و تهذیب و خودسازی است که در ماه رمضان این فرصت فراهم می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ارزش و اهمیت شب‌های قدر افزود: ماه رمضان ماه خالص شدن و رشد کردن است شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی نفس است و باید از این شب‌های با ارزش برای نزدیکی به درگاه الهی استفاده کرد.

عبداللهی با بیان اینکه عظمت ماه رمضان به نزول قرآن است بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماه مبارک رمضان نزول قرآن کریم است و این ماه را جشن قرآن می‌نامند.

استادحوزه علمیه با تاکید بر بهره‌مندی معنوی از شب‌های قدر عنوان کرد: مهم‌ترین شب‌های رمضان شب‌های قدر است چون نزول قرآن در این شب‌های عظیم انجام شده و نزد خداوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: مسئله نظام اسلام و ولایت در شب‌های قدر است و فرشتگان الهی از عالم ملکوت به عالم زمین نازل می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اعمالی نظیر دعا و قرآن و همچنین خدمت به مردم و پرودگار در شب‌های قدر از ارزش بیشتری برخوردار است که باید از این شب‌ها بهترین استفاده را کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار