رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم:
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم از تصمیم این هیأت‌ برای برنامه‌ریزی یک دوره داوری این رشته ورزشی با حضور مدرس فدراسیون در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶ 25 June 2016
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی اظهار کرد: فراخوان ثبت نام از علاقمندان به حضور در دوره داوری از طریق کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان انجام شده و این دوره داوری در سطح درجه سه زیر نظر یکی از مدرسین برجسته داوری در قم برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های کمیته داوران هیأت‌ فوتبال برای ارتقاء دانش داوران این رشته و همچنین شناسایی داوران مستعد،‌ عنوان کرد: این کمیته در نظر دارد، نیمه نخست مرداد ماه سال جاری دوره داوری درجه سه را برگزار و علاقمندان در روزهای زوج از ساعت 17 تا 19:30 برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام باید به هیأت‌ فوتبال قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

بهرامی تصریح کرد: به داوران فوتبال و فوتسال استان قم و همچنین فوتبال ساحلی قم اعتماد ویژه‌ای وجود دارد و خوشبختانه چندین داور به نمایندگی از این هیات هر ساله در رقابت‌های مختلف باشگاهی قضاوت بازی‌های مهم فوتبال و فوتسال ایران را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: در سه فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهره‌ جوان و خوش‌آتیه‌ای همچون علی صفایی نماینده داوران فوتبال قم در بالاترین سطح باز‌ی‌های باشگاهی بوده و در فوتسال نیز داورانی نظیر حمیدرضا طیب‌طاهری و مرتضی توکلیان را داریم که لیگ‌ برتر ایران را قضاوت می‌کنند.

بهرامی افزود: متاسفانه در دو ماه اخیر ما دو تن از بهترین‌های داوری فوتبال قم را از دست دادیم، زنده‌یاد منصور صفایی که از داوران با سابقه فوتبال قم و کشورمان بود و مدرس این رشته محسوب می‌شد دارفانی را وداع گفت و مهدی طهماسبی نیز که از داوران جوان فوتبال قم بود به عنوان شهید مدافع حرم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم در ادامه از اعزام تیم فوتسال بانوان قم به رقابت‌های لیگ کشور خبر داد و افزود: فدراسیون برای برگزاری بازی‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی کرده  و نماینده قم در چهاردهمین دوره این مسابقات که در قالب دسته سوم به شکل منطقه‌ای برگزار خواهد شد به مصاف حریفان می‌رود.

وی یاد آور شد: با برنامه‌ریزی امور بانوان سازمان لیگ فوتسال ایران، مسابقات منطقه‌ای دسته سوم فوتسال باشگاه‌های بانوان کشور از مرداد ماه سال جاری در مناطق هشت گانه به انجام می‌رسد و تیم فوتسال بانوان استان قم در گروه دوم این رقابت‌ها با حریفان مسابقه می‌دهد.

بهرامی بیان کرد: با توجه به تقسیم‌بندی  مناطق و بررسی کاندیداهای میزبانی، تیم‌هایی که شرایط حضور در این رقابت‌ها و میزبانی بازی‌ها را دارند باید تا روز بیستم تیر ماه آمادگی خود را به سازمان لیگ فوتسال ایران اعلام کنند تا این بازی‌ها در هشت گروه به شکل منظم به انجام برسد.

وی یاد آور شد: با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته در مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1395 لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم بانوان قم در گروه دوم با تیم‌های گلستان، خراسان‌شمالی و مازندران دیدار خواهد کرد تا بخت خود را برای صعود بیازماید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار