سیف زاده رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مأموران پلیس قم از دریافت رشوه‌های 5 میلیون ریالی، 100 دلاری و کارت بانکی رد کردند.
کد خبر: ۲۵۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 25 June 2016
به گزارش تابناک قم، مأموران پاسگاه انتظامی بخش خلجستان با شنیدن خبری مبنی بر ایجاد آلودگی صوتی و جریحه‌دار کردن عفت عمومی در یک خانه‌باغ، با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و  هشت نفر را به اتهام موارد  دستگیر کردند.

سرهنگ سیف زاده بیان کرد: در این مأموریت یکی از متهمان مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد برای رهایی از چنگال قانون پیشنهاد کرده که با امتناع پلیس صورتجلسه و ضمیمه پرونده شد.

وی افزود: یک مأمور وظیفه‌شناس  به راننده یک دستگاه خودرو پراید به علت ارتکاب دو تخلف همزمان سبقت و سرعت غیر مجاز دستور ایست داده که  راننده برای چشم پوشی مأمور مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد پیشنهاد کرده که با امتناع پلیس مواجه و متهم به دادسرا معرفی می‌شود.

رئیس بازرسی و فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: مأموران این پلیس با همکاری واحد سگ موادیاب در اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای ورودی به استان قم راننده یک دستگاه اتوبوس را به علت همراه داشتن مقادیری موادمخدر دستگیر که وی برای رهایی از قانون مبلغ 100 دلار پیشنهاد می‌کند که با امتناع پلیس و ضمن تنظیم صورتجلسه، متهم تحویل مرجع قضائی استان می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار