مسائل فرهنگی و تربیتی به روز و پردغدغه خانواده ها به صورت جذاب و به صورت عینی برای دانش آموزان به صورت غیر مستقیم در قالب نرده بان موفقیت، جشنواره حسنات، نمایش نامه ها و .... ارائه می گردد، که تاثیرات مثبت آن در رفتار نوجوانان مشهود می باشد.
کد خبر: ۲۵۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 24 June 2016
به گزارش تابناک قم، مدیر دبیرستان غیردولتی دخترانه صالحات فعالیت ها و برنامه های این مرکز آموزشی را تشریح کرد.

سرکار خانم شهرستانی با بیان اینکه دبیرستان غیردولتی دخترانه صالحات با رویکرد جدید دینی و فرهنگی تاسیس شد گفت: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ دینی و تربیت دختران صالحاتی که تربیت نسل شیعه ناب را عهده دارند، راه اندازی شد.

وی افزود: احساس نیاز به مرکزی دینی برای نوجوانان که در این دوره سنی شخصیت و هویت اصلی آنان شکل می گیرد، دبیرستان غیردولتی دخترانه صالحات را شکل داد. 



مدیر دبیرستان غیردولتی دخترانه صالحات در ادامه خاطرنشان کرد: مسائل مهدویت، شیعه شناسی، اسلام واقعی، اخلاق قرآنی، احکام محمدی و هر آنچه که انسان را به کمال می رساند توسط کارشناسان برجسته و متعهد در این مجموعه برای دانش آموزان مطرح می گردد.

وی رویکرد این دبیرستان را دینی و روانشناختی دانسته و تصریح کرد: گزارشات رسیده حاکی از رضایت کامل خانواده ها و تغییرات مثبت در شخصیت نوجوانان و پیشرفت علمی، فرهنگی و دینی آنان ما داشته است.

سرکار خانم شهرستانی ادامه داد: مسائل فرهنگی و تربیتی به روز و پردغدغه خانواده ها به صورت جذاب و به صورت عینی برای دانش آموزان به صورت غیر مستقیم در قالب نرده بان موفقیت، جشنواره حسنات، نمایش نامه ها و .... ارائه می گردد، که تاثیرات مثبت آن در رفتار نوجوانان مشهود می باشد.

وی افزود: فضای صمیمی، کلاسهای کم جمعیت، کادر جوان و پرحوصله در عین حال با تجربه، برگزاری آزمون های علمی و تدریس با شیوه نوین در علاقه مند کردن دانش آموزان به مدرسه نقش بسزایی را ایفا می کند.

مدیر دبیرستان غیردولتی دخترانه صالحات با اشاره به فعالیت های جنبی این مرکز اظهار داشت: اردوها، نمایشگاه ها و جشنواره های خاص دبیرستان از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد که با هدف صیقل دادن روح نوجوانان از لحاظ معنوی به نتایج مفیدی دست یافته است.

شهرستانی افزود: در جهت فرهنگ کتابخوانی در مدرسه، کافه کتاب راه اندازی شد که بچه ها می آیند و کتابی انتخاب میکنند بعد از مطالعه بحث و گفتگو درباره همان کتاب و پذیرایی شبیه یک کافه تا جذابیت خاصی داشته باشد.

به گفته وی تئاتر آموزش مهارت های اجتماعی، اهمیت کتابخوانی و دعوت کارشناسی کتابداری برای جذب بچه ها به کتاب و هنر دستی سنتی ایرانی مثل کاربا نمد از دیگر فعالیت های جنبی ایم مدرسه می باشد.



مدیر دبیرستان غیردولتی دخترانه صالحات بازدید از موزه فقه و زندگی، جمکران، کوه خضر، گلزار شهدا، دیدار علما، نمایشگاه زیارتی اربعین، موزه موسسه آل بیت (ع)  زیر نظر آیت الله شهرستانی، کارگاه ساخت ضریح امامین عسگرین و نمایشگاه یاد یاران (دفاع مقدس)، را از دیگر برنامه های فرهنگی نام برد. 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: معتقدیم هر خانواده صالحاتی یک نماینده و الگوی شیعه واقعی در جهت ایجاد جامعه با فضیلت مسئولیت بالایی خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مهشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
هرکاری کنن رودست دبیرستان هدی نمیتونن بزنن..چون تازه کارن وتجربه خیلی ندارن..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
حقیقتا اگر رویکرد این نوع آموزشگاه ها همین طور باشه که بیان می کنند و صرفا برای جلب، تبلیغات و چپاول جیب مردم نباشه،چه بسا فضای جامعه به این نوع مراکز احتیاج مبرم داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
باعرض سلام خیلی مدرسه صالحات عالی ان شالله که روز به روز بهتر و بهتر بشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
به نظر من تازه کاری هیچ دلیلی برای عدم موفقیت نمیتونه باشه چه بسا یه جوان از یک پیر موفق تر عمل کنه پس بهتره ندیده قضاوت نکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار