رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان داخل خودرو و کشف 30فقره سرقت در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 22 June 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمي اظهارداشت: در پي چندين فقره سرقت داخل خودرو در استان قم مراتب به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت تا اينکه يک سارق حرفه اي توسط مأموران انتظامي استان دستگير شد.

به گفته وي در ادامه با انجام اقدامات پليسي دو تن از همدستان وي نيز دستگير و متهمان به پليس آگاهي استان منتقل شدند.

سرهنگ کرمي افزود: اين افراد ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما با توجه به کشف اموال مسروقه در بازرسي از محل سکونت شان و همچنين مواجهه حضوري با مالباختگان به 30 فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو شامل تلفن همراه، پول نقد و کارت عابر بانک و ... اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان قم اضافه کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي استان و نهايتاً با صدور قرار قانوني راهي زندان شدند.

وي با بيان اينکه تعداد بسيار زيادي از اين خودروهايي که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهيزات ايمني بوده اند، تصريح کرد: چنانچه شهروندان پاركينگ ندارند و مجبور به پارک خودرو در بيرون از منزل هستند حتماً از تجهيزات ايمني مانند دزدگير استفاده كنند.

سرهنگ کرمي از دارندگان وسايل نقليه خواست، از پارک خودرو در نقاط خلوت شهر و گذاشتن هرگونه وسيله بر روي صندلي خودرو و در معرض ديد خودداري کنند و خودرو را در پاركينگ منازل و يا پاركينگ هاي عمومي سطح شهر پارك کرده و از پارك كردن آن در داخل كوچه و يا خيابان خودداري كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار