معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر حوادث ترافیکی یک هفته گذشته در این استان، هشت تن جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۴۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 18 June 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی افزود: روز پنجشنبه 27 خردادماه جاری، حدود ساعت 14 در دو حادثه دلخراش که در بخش دستجرد رخ داد، دو تن جان باختند.

وی اضافه کرد: در حادثه نخست برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پژو 206 منجر به فوت در دم راننده پژو(آقا 50 ساله) شد و در حادثه دوم برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تیبا منجر به فوت در دم یک تن(آقا 45 ساله) و مجروح شدن یک تن دیگر شد.

وی گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو سواری با یک دستگاه موتورسیکلت که ساعت 20:25، روز 26 خردادماه جاری در جاده قدیم قم - کاشان رخ داد، راکب موتورسیکلت در دم فوت کرد.

فراهانی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو ام وی ام، گفت: در این حادثه که ساعت 20:37، روز 25 خردادماه جاری در جاده قم - سلفچگان رخ داد، یک تن آقا 60 ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه منجر به ضربه سر و آسیب های جدی به فرد دیگری (آقا 35ساله) و انتقال وی با عملیات احیا به بیمارستان شد.

وی به حادثه برخورد دو دستگاه خودرو وانت در این استان اشاره و بیان کرد: در این حادثه که حدود ساعت 14، روز 23 خردادماه جاری در محور قم – جعفریه رخ داد، راننده خودروها(25 و 35 ساله) سر صحنه تصادف فوت کردند.

فراهانی گفت: حدود ساعت 19 همان روز نیز واژگونی خودرو سمند در آزادراه قم - کاشان منجربه فوت سرصحنه آقایی حدود 45 ساله شد. 

وی افزود: در این حادثه یک تن دیگر مجروح و توسط آمبولانس اورژانس 115 و پس ازدریافت اقدام های فوریتی به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: ساعت 16:54 روز شنبه 22 خردادماه نیز واژگونی یک دستگاه وانت در محور قم – سلفچگان منجربه فوت در دم خانم 47 ساله و مجروح شدن راننده خودرو شد.

معاون مرکز اورژانس 115 قم هم چنین به ماموریت های انجام شده توسط این مرکز در یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت هشت هزار و 35 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار و منجربه انجام یک هزار و 415 ماموریت شد.

وی با بیان اینکه 492 مورد از این ماموریت ها مربوط به تصادف ها بوده است، افزود: حوادث ترافیکی 566 مصدوم برجا گذشت که 211 تن از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 347 تن نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: 350 مورد از تصادف ها معادل 71 درصد و 413 تن از مصدومان معادل 72 درصد مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار