رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه هیچ پروژه غیر فعالی در قم نداریم،گفت:پروژه شهیدان محمود نژاد تکمیل کننده بلوار مرجعیت است.
کد خبر: ۲۴۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 17 June 2016
به گزارش تابناک قم، ولی الله بیاتی با  تاکید بر اینکه  در حال حاضر هیچ پروژه غیر فعالی در قم نداریم،اظهار داشت:برخی از پروژه هایی که در قم داریم تنها مشکلات اجرایی دارند و باید پیمانکاران  به پروژها سرعت ببخشند.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی پروژه شهیدان محمود نژاد اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت اجرای چنین پروژه ای، گفت: اگر پروژه شهیدان محمود نژاد آغاز نمی شد در ادامه بلوار مرجعیت به مشکل بر می خوردیم چرا که بلوار مرجعیت باید تا آخر سال به بهره برداری برسد و اگر پروژه محمود نژاد آغاز نمی شد در محدوده مناطق این پروژه ها مشکلات متعدد ترافیکی ایجاد می شود.

بیاتی ادامه داد:تنها پروژه ای که در قم به کندی پیش می رفت و در حال حاضر سرعت خوبی به خود گرفته می توان به پروژه سه سطحه 15 خرداد اشاره کرد،پروژه پل میثم هم مشکلاتی را داشت که این مشکلات هم برطرف شده و سرعت چاشنی کار این پروژه شده است.

وی با بیان اینکه نمی توان گفت که مشکلات اعتباری گریبان گیر پروژه های شهری نیست،تصریح کرد:در برخی مواقع پروژه هایی باید به اجبار آغاز شوند که اعتبار لازم می تواند از طریق تهاتر و یا به صورت غیر نقدی با پیمانکاران حساب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود موضوع جذب سرمایه گذار در قم را مورد توجه قرار داد و گفت:در حال حاضر بلوار پیامبر اعظم نیز وضعیت خوبی را از لحاظ سرمایه گذاری پیدا کرده است و تسهیلاتی برای ساخت هتل ها و پروژه های دیگر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این بلوار از سرمایه گذاران هیچگونه پول پروانه ای دریافت نمی شود،اظهار داشت:در حال حاضر هم نزدیک به 5 مورد سرمایه گذار هستند که تا چند وقت دیگر کارشان را آغاز می کنند.

بیاتی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار جزء شاخص های اقتصاد مقاومتی هم هست،خاطر نشان ساخت:همه در استان قم به دنبال این هستند که این کار هر چه سریعتر انجام شود چرا که هم شهر شکوفا می شود و هم اینکه برای جوانان اشتغال ایجاد کرده ای از طرف دیگر در مسائل توریستی هم ظرفیت قم بالاتر می رود.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
رئیس شورای شهر قم هستند یا جای دیگه.
الان دقیقا پروژه منوریل تعطیل شده. اگر این غیر فعال نیست پس چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
راست میگن!من دو هفته پیش چندتا کارگر تو ایستگاه مونوریل میدون مطهری دیدم داشتن سیمان خالی میکردن.اصلا داشتن خودشونو هلاک میکردن!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار