نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی پنج شنبه‌ها باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، گفت: استانداری باید اثربخشی و بهره‌وری این تعطیلی را بررسی کند و منافع و ضررهای این طرح را با کارشناسی کند.
کد خبر: ۲۴۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 17 June 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به جایگاه ویژه قم در کشور اظهار داشت: حضور میلیون‌ها زائر در سال، مرکزیت در کشور، وجود حوزه و مراجع و مرکز مواصلاتی 17 استان باعث آن شده تا مسئولیت مسئولان سنگین‌تر شود.

وی ارتقای جایگاه ساختار سازمانی ادارات قم را مدنظر قرار داد و گفت: بعضی ادارات استان با آنکه وظایف سنگینی دارند ولی از برخی ادارات شهرستان‌ها به دلیل نبود ساختار نامناسب سازمانی و انجام به خوبی وظایف پایین‌تر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ناحیه انتظامی استان با مشکلاتی روبه‌روست که در جلسه چند روز پیش در ستاد کل نیروهای مسلح قول مساعد برای حل مشکلات ناحیه انتظامی داده شده و ان‌شاءالله ظرف مدت یک ماه با توجه به خدمات و جایگاه این اداره، زائر‌پذیری، تعطیلات و به کار‌گیری نیروها، وجود دو سوم اعضای مجلس خبرگان رهبری، حضور دو رئیس قوه، مراجع و علما مشکلات آنها حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره ارشاد قم با توجه به استان فرهنگی بودن و چاپ و نشر کتاب نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد و از بعضی شهرستان هم پایین‌تر است.

امیرآبادی با بیان اینکه تعطیلی پنج شنبه‌ها باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: استانداری باید اثربخشی و بهره‌وری این تعطیلی را بررسی کند و منافع و ضررهای این طرح را با کارشناسی کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین سه نماینده استان قم در مجلس وجود دارد و هفته آینده که کار رسمی مجلس آغاز خواهد شد ان‌شاءالله موارد استانی پیگیری خواهد شد و اگر مدیران در کارهایشان به مشکلی برخوردند می‌توانند از ظرفیت مجلس در گشایش کارها استفاده کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
چند سالی میشه که بحث تعطیلی پنج شنبه ها در قم مطرح شده و همیشه اعلام میشه که باید کارشناسی بشه. متولی این امر کارشناسی کیست که هیچوقت نتیجه نمی ده
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
به نظرم پیشنهاد بسیار معقولی است از دو حیث یکی اینکه خودم بارها در ادارات به مشکل کمبود وقت پس از ادای فریضه نماز برخوردم و کارم را به فردا موکول کردند. دوم با اینکه خودم کارمند هستم و خیلی ارباب رجوع بیرونی ندارم ولی بیش از نیمی از مرخصی های استحقاقی صرف انجام امورات اداری و بانکی می شود درحالیکه می توانست در خدمت خانواده مصرف شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
تعطیلی پنج شنبه ها در قم کار بجا و درستی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار