جلسه شورای اداری استان قم عصرچهارشنبه با حضور سید رضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، استاندار و سایر مدیران استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 15 June 2016
به گزارش تابناک قم، در این جلسه علاوه بر صالحی امیری، سید مهدی صادقی استاندار قم و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی کردند.

در این مراسم همچنین از حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی به پاس سه دوره خدمت به مردم قم در مجلس قدردانی شد.

در این جلسه همچنین سید صدرالدین موسوی رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان قم به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم منصوب شد.

اسماعیل رستمی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و جواد دلاوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بودند که بعد از ادغام به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم تغییر پیدا کرده و موسوی به عنوان معاون استاندار در این سمت منصوب شد.

جواد دلاوری مدتی در استانداری قم معاون عمرانی بود که مهرماه سال گذشته محسن بهشتی به جای وی منصوب شد.

استاندار قم در لوح نقدیری که توسط سید رضا علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم قرائت شد، از فعالیت ها و خدمات حواد دلاوری و اسماعیل رستمی تقدیر کرد. 

اسماعیل رستمی یک سال پیش به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب شده بود.

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت قم در حوزه فضای سبز، زیست محیطی و پسماند ارائه و مخاطرات ناشی از این وضعیت را نیز مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در جلسه امروز شورای اداری نیز مباحث اخلاقی پیرامون ماه مبارک رمضان و چگونگی رسیدن انسان به قرب الهی را بیان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار