مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از ارائه مجوز تاكسيراني به سرويس‌هاي ادارات و كارخانجات خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 15 June 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضي عزتي با اشاره به سرويس‌هاي ادارات و كارخانه‌هاي استان اظهار كرد: نهادها بايد در نظر داشته باشند سرويس‌هايي كه براي پرسنل خود قرار مي‌دهند، براساس قانون حمل و نقل بايد خودروهايي باشد كه مجاز به حمل و نقل عمومي باشد.

وي خاطرنشان كرد: رانندگان اين سرويس‌ها بايد دوره و آموزش‌هاي لازم را سپري نموده و داراي گواهينامه ب ۲ باشند، بنابراين به تمام ادارات و كارخانجات استان اعلام مي‌شود كه اين آمادگي وجود دارد كه سرويس‌هاي آنها را از طريق تاكسي تأمين كنيم.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه آن دسته از كارخانجات و اداراتي كه با خودروهاي شخصي قرارداد دارند، گفت: اين نهادها مي‌توانند صاحبان خودروها را معرفي كنند تا دوره‌هاي آموزشي براي آنها برگزار كرده و مجوزهاي لازم را براي آنها صادر كنيم و گواهينامه خود را به ب ۲ تبديل كنند.

وي ادامه داد: رانندگان اين خودروها بايد كارت حق سرويس دريافت كنند تا بيمه حمل و نقل آنها عمومي شود كه در صورت وقوع حادثه بتوانند از مزايا بهره‌مند شوند.

عزتي با بيان اينكه هرگونه حمل و نقل مسافر و بار درون شهري وظيفه سازمان تاكسيراني و شهرداري است، گفت: با توجه به اينكه در زمينه آموزش و نظارت پشتيباني انجام مي‌شود، آزمايش‌هاي لازم از اينگونه رانندگان صورت مي‌گيرد تا بتوانند مجوز لازم را دريافت كنند.

وي يادآور شد: اساسنامه و ابلاغيه اين طرح به ادارات و كارخانجات ارسال شده است و شهروندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به معاونت فني و اجرايي سازمان تاكسيراني شهرداري قم مراجعه كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار