رمضان ماهی است که می‌توان بخشنده شد و بخشید، اما اکنون دست، دل، قلب همه برای بخشندگی آزاد و رها شده است.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 15 June 2016
به گزارش تابناک قم، صدقه و اطعام نیازمندان، کمک و یاری به فقرا، دست‌گیری از یتیمان همه و همه می‌تواند مصداقی از بخشش باشد که بسیاری در ماه مبارک رمضان بر آن امید می‌بندند تا خداوند نیز بر آنها بخشش و عطوفت خود را جاری سازد. خوشبختانه این عمل خداپسندانه در جامعه از جمله استان مقدس قم بسیار مورد توجه است و هرکس به نوبه خود و با آنچه در توان دارد برای یاری و خیر رسانی به نیازمندان به پا خاسته و برای بهره بردن از این فرصت الهی وارد عمل شده و آن را برای خود یک تکلیف می داند.

جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم بیان کرد: بسیاری از خیرین با ارائه کالاهای خود به سازمان کمیته امداد را در مسیر حمایت از محرومین یاری می‌رسانند و این اقدام مایه خرسندی است.

وی افزود: برای اطعام و افطار نیازمندان به مبلغی حدود 25 میلیارد ریال نیاز است که این مهم حمایت خیرین را می‌طلبد.

جلالی عنوان کرد: مراکز و پایگاه‌هایی در مساجد، سازمان‌های اداری، پایگا‌ه‌های مستقر در حرم مطهر برای  جمع‌آوری کمک‌ها و صدقات خیری تعیین شده‌اند افزود: همچنین کیسه‌های همیار برای جمع آوری کمک‌های خیرین بین شهروندان توزیع می‌شود که همشهریان می‌توانند از این طریق یاریگر نیازمندان شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم در پایان تصریح کرد: امسال نیز یکی از خیرین مبلغ 2 میلیارد ریال برای تامین بن خرید کالا به این سازمان کمک کرد و امید است دیگر خیرین نیز برای این اقدامات خداپسندانه وارد عمل شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار