مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با صبای قم به توافق رسید.
کد خبر: ۲۴۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 15 June 2016
به گزارش تابناک قم، یکی از اولویت‌های باشگاه صبای قم برای حضور موفق در دوره شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ بازیکنان کلیدی این تیم از دوره قبل جام خلیج فارس است و بر همین اساس یکی دیگر از آنها امروز برای ماندن در صبای قم با این باشگاه به توافق رسید.

علی دایی سرمربی صبای قم بعد از جلب رضایت هشت بازیکنی که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در این تیم بازی می‌کردند و قرارداد آنها به پایان رسیده بود، امروز با حفظ امیرحسین صادقی، نهمین مهره صبا در لیگ پانزدهم را برای لیگ شانزدهم حفظ کرد.

این مدافع با تجربه و با سابقه تیم فوتبال صبای قم که در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب اصلی صبا بود، امیرحسین صادقی است که در فصل جدید فوتبال باشگاه‌های برتر ایران نیز همراه صبای قم حضور خواهد داشت.

امیرحسین صادقی در زمان سرمربیگری علی دایی در تیم فوتبال صبای قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صبا ملحق شد و در 28 مسابقه از 30 بازی صبای قم در لیگ برتر فوتبال و دو مسابقه جام حذفی برای نماینده فوتبال قم به میدان رفت و هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی برای صبای قم گلزنی کرد.

صادقی که از سال 1380 و زیر نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال تهران و صبای قم با حضور در استقلال سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد، در تیم‌های مختلفی از جمله استقلال تهران، مس کرمان، تراکتورسازی تبریز و صبای قم سابقه بازی دارد.

مدافع کلیدی تیم فوتبال صبای قم در جام جهانی 2006 فوتبال آلمان نخستین حضور همراه با تیم ملی ایران در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان را تجربه کرد اما در سه مسابقه ایران هرگز به میدان نرفت و در بین نفرات ذخیره و نمکت‌نشین تیم ملی کشورمان حضور داشت.

اما این بازیکن در جام جهانی 2014 برزیل یکی از پایه‌های صعود ایران به این جام بود و در هر سه بازی تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی به طور کامل و 90 دقیقه بازی کرد و در برابر نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌ و هرزگوین یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی بود.

امیرحسین صادقی با توجه به تمدید قرارداد خود برای همراهی صبای قم در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بدین‌ترتیب به عنوان نهمین بازیکن از فصل گذشته صبای قم است که در این تیم می‌ماند و بعد از ابوالفضل ابراهیمی بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می‌بندد.

پیش از امیرحسین صادقی، بازیکنانی همچون ابوالفضل ابراهیمی، فرید بهزادی‌کریمی، مسعود حق‌جو، اکبر صادقی، محمد قاضی، میلاد فراهانی، عبدالکریم اسلامی و محمدامین آرام‌طبع نیز به دنبال توافق با مدیران باشگاه صبا در این تیم ماندگار شده بودند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران از روز ششم مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری از روز سه‌شنبه بیست و پنجم خرداد ماه وارد بازار نقل و انتقالات لیگ شانزدهم فوتبال ایران شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار