بهترین گلزن تیم فوتبال نفت تهران و تیم ملی امید المپیک ایران با عقد قراداد رسمی برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم صبای قم پیوست.
کد خبر: ۲۴۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱ 15 June 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که مهلت نقل و انتقالات دوره شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از امروز سه‌شنبه 25 خرداد ماه آغاز شده است، صبای قم یک بازیکن جدید دیگر به خدمت گرفت.

مشکلاتی که تیم فوتبال صبای قم در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خط حمله داشت و موقعیت‌های گل فراوانی که این تیم در مقابل رقبای لیگ برتری از دست داد، علی دایی را بر آن داشت که برای لیگ جدید به دنبال مهاجم گلزن باشد.

بهترین گلزن فوتبال ایران، آسیا و جهان در دومین سال متوالی حضور خود در تیم فوتبال صبای قم، برای اینکه با نماینده فوتبال استان قم در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رتبه بهتری کسب کند و صبا را به یکی از مدعیان لیگ تبدیل کند، این‌روزها در نقل و انتقالات لیگ برتر پرکار است.

دایی که در کادر فنی تیمش برای لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران تغییری ایجاد نکرده و اکثر بازیکنان فصل گذشته صبای قم را برای دوره جدید جام خلیج فارس حفظ کرده است، امروز بهترین گلزن تیم فوتبال نفت تهران را نیز به عضویت نماینده فوتبال استان قم درآورد.

امیرارسلان مطهری متولد نوزدهم اسفند ماه سال 1371 در شهرستان گرمسار است که برای تیم فوتبال نفت تهران در لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان مهاجم توپ می‌زد و در تمام دوران حضور خود در نفت تهران گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رسانده است.

از جمله گل‌های مهم خرید جدید صبای قم در زمان حضورش در نفت تهران می‌توان به گل صعود نفت به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در سال قبل اشاره کرد، ضمن اینکه مطهری در مسابقات انتخابی المپیک 2016 نیز نخستین گل تیم ملی فوتبال کشورمان را برابر تیم ملی فوتبال سوریه به ثمر رساند و در بازی پایانی هم مقابل چین در دور گروهی نیز زننده نخستین گل تیم ملی ایران بود.

با تمدید قرارداد محمد قاضی و عبدالکریم اسلامی و اضافه شدن امیرارسلان مطهری از تیم فوتبال نفت تهران به صبای قم، نماینده فوتبال استان قم امسال سه مهاجم گلزن طراز اول دارد و برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مهره‌های مفیدی را جذب کرده است.

مهرداد کفش‌گری از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، امیرارسلان مطهری، محمد دانشگر و رضا علیاری از تیم نفت تهران، محسن فروزان از تیم راه‌آهن تهران پنج بازیکنی هستند که تیم فوتبال صبای قم از 6 سهمیه لیگ برتری خود برای دوره شانزدهم لیگ برتر به خدمت گرفته است.

همچنین محمدسعید بروایه از تیم امید نفت تهران و صادق محرمی از تیم ملوان بندر انزلی به عنوان بازیکنان سهمیه زیر 23 سال با نظر علی دایی سرمربی با تجربه تیم فوتبال صبای قم برای حضور در مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به عضویت صبای قم درآمدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار