بیش از 170 نفر از اقلیت های دینی شامل کلیمیان، زرتشتیان، ارامنه و آشوریان تهران روز پنجشنبه با سفر به شهر مقدس قم از بیت تاریخی حضرت امام راحل در قم بازدید کردند.
کد خبر: ۲۳۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳ 27 May 2016
به گزارش تابناک قم، مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) گفت: بسیاری از اقلیت های مذهبی علاقه زیادی به شخصیت امام خمینی(ره) دارند که استقبال از برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در بازدید از مراکز مرتبط با ایشان نشان دهنده این امر است.

محمدرضا موحدی، گفت: یکی از برنامه هایی که در ایام سالگرد حضرت امام خمینی(ره) به وسیله کمیته اقلیت های دینی برگزار می شود بازدید از بیت امام راحل(ره) برای اولین بار است.

وی افزود: در سه سال گذشته یکی از برنامه ها حضور جمعی از اقلیت های دینی در قالب کاروان به شهرستان خمین اعزام می شدند و حتی در برنامه ای نیز بازدید از جماران صورت می گرفت.

وی ادامه داد: در برنامه امروز بازدید از بیت امام خمینی(ره) به همراه اقلیت های دینی،جمعی از روحانیون و مسئولان و خانواده شهداء حضور دارند.

مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد:در این برنامه ها مهم ترین هدف، آشنایی اقلیت های دینی با مراکز مرتبط با امام خمینی(ره) و شناخت شخصیت بزرگ ایشان است.

وی عنوان کرد: قم در واقع مرکز انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) بوده و ما در بازدید از بیت امام خمینی(ره)،اقلیت ها را با بخشی از زندگی نامه امام آشنا می سازیم.

موحدی بیان کرد: در برنامه امروز 4 تن از نمایندگان اقلیت های دینی شامل کلیمیان، زرتشتیان، ارامنه و آشوریان در ارتباط با شخصیت امام خمینی(ره) به سخنرانی می پردازند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال اقلیت های دینی از برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت:بسیاری از اقلیت های دینی با استقبال از این برنامه خواستار حضور در مراسم بازدید ها هستند که نشان دهنده علاقه مندی این عزیزان به شخصیت والای امام خمینی(ره) است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار