فدراسیون جودو برای کمک به یک باشگاه جودوی محروم در قم یک تخته تاتامی گران قیمت به عنوان هدیه اختصاص داد.
کد خبر: ۲۳۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 23 May 2016
به گزارش تابناک قم، باشگاه جودوی امامزاده سید معصوم در خیابان شاهزاده ابراهیم قم یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین باشگاه‌های ورزشی در رشته جودو در قم محسوب می‌شود. باشگاهی که در عین موفقیت، یکی از محروم‌ترین باشگاه‌ها نیز هست و وضع سقف و دیوارهای این باشگاه به خودی خود نشان دهنده اوج محرومیت این باشگاه است.

«آرش میراسماعیلی»، نایب رئیس فدراسیون جودو چند ماه قبل برای بررسی وضع جودوی استان قم به قم سفر کرده بود و از این باشگاه بازدید کرد. حضور وی در این باشگاه محروم و مشاهده وضع آن و در عین حال شور و اشتیاق نوجوانان و نونهالان جودوکار برای تلاش و یادگیری در چنین شرایطی، وی را بر آن داشت تا به نمایندگی از فدراسیون جودو به دنبال هدیه‌ای ارزنده برای این باشگاه باشد. هدیه‌ای که بالاخره چند روز پیش به قم رسید و در اختیار هیأت جودوی استان قم قرار گرفت تا به این باشگاه محروم تحویل داده شود.

یک تاتامی استاندارد جودو که قیمت آن چیزی در حدود 23 میلیون تومان است و بدون شک اگر فدراسیون جودو، این تاتامی را به باشگاه سید معصوم نمی‌داد این باشگاه شاید تا چندین سال دیگر هم نمی‌توانست این تاتامی را خریداری کند. این در حالی است که نایب رئیس فدراسیون جودو در سفر به قم گفته است این فدراسیون با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو است و وی و همکارانش خود را شرمنده جودوکاران جوان سراسر کشور می‌دانند که نمی‌توانند نیاز آنها را برطرف کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار