شهردار قم:
شهردار قم گفت: فعالیت‌های شهری با برنامه‌ریزی ادامه پیدا می‌کند و هیچ مسئله‌ای نباید تکامل و پیشرفت شهر را متوقف کند.
کد خبر: ۲۳۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 23 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به انتقاد برخی رسانه‌ها از اجرایی شدن پروژه تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد اظهار کرد: هیچ مسئله‌ای نباید موجب توقف تکامل و پیشرفت شهر باشد و باید بتوانیم برای فعالیت‌ها برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اشکال برخی در خصوص آغاز پروژه محمودنژاد در آستانه نیمه شعبان و تراکم بالای زائرین و مسافرین در قم تصریح کرد: قم شهری مذهبی است و مناسبت‌های مذهبی در این شهر مورد اقبال مردم است به همین خاطر بسیاری از ایام شهر مملو از جمعیت بوده و نمی‌توان همواره جلوی پیشرفت شهر را گرفت.

شهردار قم خاطرنشان کرد: بیش از 137 مراسم مذهبی در شهر قم داریم، اگر هر روز بخواهیم عمران و توسعه را متوقف کنیم امکان برنامه‌ریزی وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه و پیشرفت شهر با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح خاطرنشان کرد: باید امور شهری پیش رود، اگر مردم و مسؤولان دست به دست هم دهند مشکلات برطرف می شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری برای تامین رفاه و آسایش مردم است، گفت: ممکن است در مسیر تکمیل پروژه‌ها مشکلاتی برای مردم و شهر رخ دهد، اما در آینده نزدیک شیرینی استفاده از این پروژه‌ها در کام مردم باقی خواهد ماند.

وی گفت: امیدواریم سختی‌ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها را مردم تحمل کنند تا بتوان آینده‌ای بهتر، فعال‌تر و پویاتر برای شهر قم رقم زد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار