راهپیمایی سه هزار از طلاب خارجی مقیم قم به سمت مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم، راهپیمایی سه هزار از طلاب مقیم قم به سمت مسجد مقدس جمکران قبل از ظهر یکشنبه همزمان با نیمه شعبان برگزار شد.

طلاب خارجی مقیم قم که به همراه خانواده خود در این مراسم حضور داشتند با سر دادن شعار، صبر و مقاومت در برابر استکبار جهانی حرکت خود را آغاز کرده بودند با پلاکاردهایی را با مضمون انزجار از تکفیری‌ها، داعش و صهیونیست‌ها در دست داشتند.

بر اساس این گزارش پس از پایان مراسم راهپیمایی، طلاب در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران حاضر شدند و یکی از طلاب اهل کشور آرژانتین به سخنرانی پرداخت.

سهیل اسعد با اشاره به اینکه جهان باید نسبت به مکتب مهدویت آمادگی و آگاهی لازم را داشته باشد این امر را رسالت طلاب کنونی عنوان کرد.

وی بر لزوم توجه طلاب جامعه المصطفی بر گسترش مهدویت نیز تأکید و بر این موضوع نیز تصریح کرد که باید نسبت به ترویج فرهنگ مهدویت اعتقاد و التزام داشت.

این روحانی آرژانتینی ضمن بیان این مطلب که ایمان تنها نباید معطوف به ذهن و فکر باشد بر این امر تأکید کرد که طلاب و فضلا و مبلغان مهدویت باید ارتباط خود را با مسجد جمکران گسترش دهند.

برگزاری گروه سرود توسط کودکان طلاب جامعه المصطفی و همچنین اجرای مدیحه‌سرایی توسط یکی از طلاب کشور اوگاندا از دیگر برنامه‌هایی بود که در جمع طلاب خارجی اجرا شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار