معاون امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد
معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: شهرداری باید با انجام کارهایی همچون تملک پارکینگ‌های محدوده مسجد جمکران، زمینه ایجاد زیرساخت‌های خدماتی دائمی برای ایام زیارتی را فراهم کند.
کد خبر: ۲۳۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن بهشتی در بازدید از ستاد مرکزی خدماتی نیمه شعبان ضمن تبریک میلاد امام زمان گفت: روز 15 شعبان خجسته روزی است که امید به ظهور امام زمان را در دل‌های شیعیان زنده می‌کند.

وی با اشاره به فراهم کردن تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران اظهار کرد: شهرداری قم چند ماه پیش از نیمه شعبان همه تمهیدات و امکانات لازم را فراهم کرده تا در روز نیمه شعبان با هیچ‌گونه کم کاستی رو به رو نشود.

معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه اقدام شهرداری قم در آماده‌سازی پارکینگ‌های اطراف حرم بسیار به‌جا بود اظهار کرد: شهرداری قم امسال 150 هکتار پارکینگ با ظرفیت پذیرش ده‌ها هزار خودرو را آماده‌سازی کرد و بدین‌وسیله مشکل پارک ماشین‌ها را حل کرد.

معاون امور عمرانی استاندار قم همکاری شهرداری با دیگر ارگان‌های استان را مورد توجه قرار داد و گفت: همکاری شهرداری با ارگان‌هایی همچون هلال احمر و پلیس قابل تقدیر است.

بهشتی تاکید کرد: هرچند امسال نیز مانند سال‌های گذشته حجم خودروها زیاد بود اما به دلیل مدیریت مطلوب شهرداری، شاهد گره ترافیکی نبودیم.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت باید شناسایی شوند گفت: باید با بررسی نقاط ضعف و قوت، از تجربیات امسال برای سال‌های آینده بهره برد.

معاون امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های خدماتی همیشگی اظهار کرد: شهرداری باید با انجام کارهایی همچون تملک پارکینگ‌ها، زمینه ایجاد زیرساخت‌های خدماتی دائمی را فراهم کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار