مدیر بیمارستان سیار عاشقان ولایت جمکران خبر داد:
مدیر بیمارستان سیار عاشقان ولایت جمکران از مراجعه بیش از هزار و ۷۰۰ نفر به این مرکز خبر داد و گفت: بیشترین علت مراجعه مشکلات قلبی، تنفسی، خستگی راه و مسمومیت غذایی بوده است.
کد خبر: ۲۳۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، غلامحسین حیدری در خصوص فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت که در مسجد مقدس جمکران دایر شده است، گفت: این بیمارستان به منظور رفع مشکلات درمانی زائران نیمه شعبان راه اندازی شد تا بتوانیم در مسجد مقدس جمکران خدمات رسانی کنیم.

وی عنوان داشت: برای هر روز سه شیف کاری تعریف کرده بودیم که در هر شیفت ۳۰ نفر از کادر درمانی و پزشکان متخصص حضور داشته و اقدام به خدمات رسانی کردند.

مدیر بیمارستان سیار عاشقان ولایت جمکران گفت: در مدت فعالیت بیمارستان تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ نفر مراجعه کردند که علت بیشتر مراجعه مردم مشکلات قلبی، تنفسی، خستگی راه و مسمومیت غذایی بوده است.

حیدری افزود: از این تعداد بیمار ۴۴ نفر توسط نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان سیار منتقل شده بودند که مورد مداوا قرار گرفتند.

وی گفت: در طول مدت فعالیت بیمارستان ۱۵۰ نفر بستری موقت شده و ۲۰ نفر هم توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

مدیر بیمارستان سیار عاشقان ولایت جمکران ابراز داشت: در این بیمارستان متخصصان بیهوشی، جراحی، متخصص طب اورژانس و داخلی در هر شیفت کاری حضور داشتن و دو نفر دکتر عمومی نیز در هر شیفت کاری به فعالیت می‌پرداختند.

بازدید معاون جمعیت هلال احمر کشور از بیمارستان سیار جمکران

سیدرضا رئیس کرمی معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر با حضور در مسجد مقدس جمکران به بیمارستان سیار عاشقان ولایت رفت و از نزدیک با فعالیت‌های این بیمارستان آشنا شد.

بیمارستان سیار عاشقان ولایت به همت دانشگاه علوم پزشکی قم، در مسجد مقدس جمکران دایر شده که همزمان با نیمه شعبان با زائران خدمات رسانی می‌کند.

رئیس کرمی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای راه اندازی این بیمارستان گفت: با راه اندازی این بیمارستان سیار بخش عمده ای از مشکلات درمانی زائران برطرف و نیاز به اعزام آن‌ها به قم کاهش یافته است.

وی عنوان داشت: خدمات رسانی درمانی به زائران نیمه شعبان با قوت و قدرت انجام شد که امیدواریم همه این اقدامات مورد رضایت حضرت صاحب الزمان(عج) واقع شده باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار