احمد رضا شفيعي رئيس كميته رفع تخلفات شهري شهرداري قم از جمع‌آوري ۸۵ نفر از متكديان از سطح شهر قم طي پنج روز اخير خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم، احمدرضا شفيعي با اشاره به اقدامات صورت گرفته ويژه نيمه شعبان اظهار كرد: از امروز صبح ۲۰ اكيپ برطرف كردن تخلفات شهري و حلقه حفاظتي مسجد جمكران استقرار پيدا كردند تا براساس ماموريت از ورود دستفروشان و متكديان جلوگيري كنند همچنين ۶ اكيپ رفع تخلفات نيز در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و اطراف آن حضور دارند.

وي خاطرنشان كرد: مطابق هماهنگي صورت گرفته با نيروي انتظامي و پليس راهور از ساعت ۶ بامداد امروز اكيپ‌ها مستقر بودند و از ورود دستفروشان جلوگيري شد تا در زمينه مباحث ترافيكي مشكل و مزاحمتي براي زائران به وجود نيايد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با اشاره به جمع‌آوري متكديان گفت: خودروهاي ويژه براي اين بحث اختصاص پيدا كرده، برهمين اساس در صورت مشاهده متكدي اقدام به جمع‌آوري مي‌شود، به طوري كه در پنج روز اخير ۸۵ نفر از متكديان از سطح شهر جمع‌آوري شده و به مراجع قضايي و سازمان بهزيستي تحويل داده شدند.

وي عنوان كرد: كميته تخلفات شهري به انضمام وظايف در محدوده مسجد جمكران نظام‌بخشي به شهر و ساخت‌وسازهاي خلاف را بر عهده دارد.

شفيعي يادآور شد: در اين مواقع برخي افراد سودجو براي ساخت‌وساز خلاف اقدام مي‌كنند، اكيپ پليس ساختمان آماده‌باش هستند و دستور قضايي دريافت شده كه نسبت به برطرف كردن آن اقدام كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار