کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی قم، وضعیت جوی برای امروز در استان قم را وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
کد خبر: ۲۳۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اعلام وضعیت هوای قم در این هفته گفت: امروز عصر و در اوایل شب وزش باد شدید به همراه گرد و غبار و بارش پراکنده گزارش شده است که در برخی نقاط تا 70 کیلیومتر در ساعت خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به وزش باد شدید توصیه می شود شهروندان آذین بندی ها و داربست ها را مستحکم کنند چرا که در برخی از آذین بندی ها به دلیل نصب پارچه بر بالای داربست ها، همچون بادبان عمل می کند و داربست ها را از جای در می آورد که این امر احتمالا خساراتی را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فردا یکشنبه نیز پیش بینی می شود در طول روز هوا صاف و آفتابی باشد اما از عصر بر میزان ابرها افزوده شده و با وزش باد ملایم احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

قاضی گفت:این هفته بارش پراکنده و رگبار پیش بینی می شود اما با تشکیل یک سامانه بارش در کشور ترکیه به نظر می رسد برای اواخر هفته بارش خوبی در استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:علی رغم پیش بینی های انجام شده در چند روز گذشته بارش خوبی اتفاق نیفتاد.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: امروز دمای هوای قم 35 درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته 5 درجه کاهش داشته است همچنین پیش بینی می شود فردا دمای هوا به 33 درجه برسد اما برای پس فردا هوای قم دو درجه گرم تر می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار