رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: خط دوم مترو قم از پردیسان به حرم مطهر احداث خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی‌الله بیاتی در جلسه‌ای که با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و برخی از اعضاء شورای شهر در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اینکه شورای شهر مسئول بررسی طرح‌ها و لوایح است، گفت: در شورای چهارم هر هفته جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شده است و سعی کردیم در سریع‌ترین زمان ممکن وظیفه خود را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه 98 درصد لوایح به دلیل کار کارشناسی صورت گرفته مورد تایید قرار گرفته است، بیان کرد: سال گذشته بودجه 1100میلیارد تومانی شهرداری قم محقق شد و برای سال جاری نیز 1338 میلیارد تومان تصویب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: با توجه به آماری که در 10 سال گذشته اخذ کردیم فقط پنج درصد بودجه شهرداری قم را دولت تامین کرده است.

این مسؤول اظهار کرد: برای هر شهروند قمی در سال یک میلیون و 300 هزار تومان هزینه می‌کنیم و دریافتی ما از مردم 311 هزار تومان است و چهار برابر دریافتی از مردم هزینه می‌کنیم.

بیاتی با بیان اینکه 27 درصد بودجه شهرداری قم به بودجه‌های جاری و 73 درصد به بخش عمرانی اختصاص دارد، گفت: با ارتباط و پیگیری جدی مدیریت شهری پروژه‌های مهم شهری تعطیل نشده است.

وی با اشاره به حفاری 7 هزار متر از تونل مترو قم بیان کرد: فاز اول مترو قم از قلعه کامکار در میدان مطهری و فاز بعدی از میدان مطهری تا جمکران در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خط دوم مترو از پردیسان تا حرم مطهر احداث خواهد شد، گفت:‌ در سال 93، 50 میلیارد تومان وام اخذ کردیم که این پروژه متوقف نشود و در سال گذشته نیز 340 میلیارد تومان اوراق مشارکت جذب شد تا این پروژه با قوت ادامه پیدا کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
با توجه به اینکه خودم شخصا از ساکنین شهرک پردیسان هستم به مدیران شهری گوش زد می کنم که اکثر ساکنین شهرک پردیسان از کارمندان می باشد و یکی از مشکلات انها ترافیک ورودی و خروجی و خصوصا را ه نسبتا دور شهرک به مرکز شهر می باشد لذا خواهشمند است جهت توسعه مترو و سهولت رفت امد ساکنین شهرک پردیسان , شهرک مهدیه , شهرک قدس و حتی سهولت دسترسی به دانشگا ه که اکثراً در شهر ک پردیسان شعبه دارند و صد البته ورزشگاه یادگار امام ( ره) ((( فاز مترو پردیسان را در اولویت کاری قرار دهید ))
با تشکر از مدیران سایت تابناک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار