رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: هیئت ورزش‌های رزمی قم سالن اختصاصی ندارد و این موضوع کار این هیئت ورزشی را با چالش روبرو کرده است.
کد خبر: ۲۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 21 May 2016
به گزارش تابناک قم، جواد محمدزاده اظهار داشت: ورزش‌های رزمی در شرایط کنونی یکی از مدال‌های آورترین هیئت‌های ورزشی استان قم در بخش موفقیت‌های فرا استانی است اما نبود سالن‌ها و اماکن مخصوص ورزش‌های رزمی سبب شده ساز و کار پرورش قهرمانان ورزشی در رزمی با مشکلاتی مواجه باشد.

وی افزود: ورزش‌های رزمی قم از نبود سالن اختصاصی رنج می‌برد و به منظور برگزاری مسابقات بالاجبار باید از  سالن‌های مختلف سطح شهر که امکان برگزاری مسابقات رزمی را داشته باشند بهره ببریم و این در حالی است که ورزش‌های رزمی با حجم موفقیت قابل توجه خود در طول سال، این لیاقت را دارند که فضای ویژه و اختصاصی خود را داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: درخشش ورزشکاران قمی در المپیاد ورزش‌های رزمی در سن پطرزبورگ بار دیگر توانمندی ورزش‌های رزمی در قم را به منصه ظهور رساند و با توجه به تعدد سبک‌ها و رشته‌ها در هیئت ورزشی‌های رزمی، کار ما برای تأمین نیاز همه سبک‌ها آسان نیست.

محمدزاده بیان داشت: با وجود همه دشواری‌ها تلاش مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی بر آن بوده که پاسخگوی مطالبات همه جامعه رزمی در قم باشیم و تمامی جامعه ورزشکاران رزمی قم که تعداد قابل توجهی را نیز شامل می‌شوند بتوانند در آرامش به تمرین بپردازند و فضای مناسب برای رقابت در اختیار داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به سلایق و ایده‌های مختلف درب‌های هیأت رزمی را به روی همه باز گذاشته‌ایم و هیأت ورزش‌های رزمی از تمام نظرات اهالی این رشته با روی باز استقبال می‌کند و به دنبال تحمیل نظر خود بر جامعه این رشته نیست.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: ورزش‌های رزمی با توجه به اقبال عمومی به این رشته‌ها باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و نیازهای این رشته‌ها در برنامه ریزی‌ها مورد توجه مسئولان باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار