فرمانده ناجا قم در بازدید از دفتر تابناک عنوان کرد:
در نیمه شعبان مسئولیت‌ها فرا استانی است لذا نیروی انتظامی در این ایام حضور صد درصدی خواهد داشت. ۱۶ پایگاه انتظامی، ترافیکی و عملیاتی زیر نظر قرارگاه قائم در نیمه شعبان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 18 May 2016
به گزارش تابناک قم، سردار مجتبایی در حاشیه بازدید از دفتر سایت خبری تحلیلی تابناک قم در خصوص اقدامات پلیس در نیمه شعبان افزود: پلیس با نگاه ارزشی وارد این مأموریت خواهد شد زیرا نیمه شعبان کنگره بزرگ مذهبی است که باید با دلسوزی و متعهدانه اقدامات لازم برای تأمین نظم و امنیت آن انجام گیرد.

وی افزود: مأموریت ما در این ایام یک مأموریت ملی، استانی و به تعبیری بین‌المللی است، بنابراین در بخش اقدامات استانی، استان قم پیش قراول است و باید تمام تلاش خود را در زمینه خدمت به مردم و زائران عزیز و گرامی به‌کار بندد.

مجتبایی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان قم با یک برنامه ریزی منسجم و از پیش تعیین شده و با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط سعی می‌کند تا بهترین شرایط را برای زائران و عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) فراهم سازد تا این ایام به کام همه مومنان و دلدادگان حضرت حجت شیرین سپری شود.

آمادگی 100 درصدی پلیس قم در نیمه شعبان/ نيروي انتظامي، پاسدار فرهنگ مهدوي

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما از 100 در صد توان خود در این ماموریت استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: تمام نیروهای ستادی، عملیاتی، انتظامی، پیشگیری و پشتیبانی در این ایام به‌کارگیری شدند، و در آماده باش 100 درصد خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه وظیفه قانونی ما نیز حکم می کند تا امنیت این مراسم را حفظ کنیم افزود: ۴ هزار پلیس وظیفه برقراری امنیت این مراسم را به عهده دارند.

وی با اشاره به ایجاد قرار گاه قائم و استقرار ۱۶ پایگاه ترافیکی برای مدیریت انتظامی و ترافیکی این مراسم تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری برای این مراسم داشته باشیم از یک ماه قبل کار را آغاز کردیم، جلسات هماهنگی را با دستگاه ها برگزار کرده و آسیب شناسی مربوط به سال های قبل را انجام داده ایم.

مجتبایی با بیان اینکه با اقداماتی که انجام داده ایم امیدواریم امسال امنیتی فراگیر و قابل قبول داشته باشیم خاطر نشان کرد: مردم در سال گذشته نیز نمره قابل قبولی به ما دادند و امیدواریم امسال هم این رضایت مندی وجود داشته باشد.

نيروي انتظامي، پاسدار فرهنگ مهدوي است

وی با تاکيد بر اين که بايد فرهنگ مهدوي به دنيا منعکس شود، گفت: پليس قم در جمکران و در چنين ايامي پاسدار فرهنگ مهدوي است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در پلیس معتقدیم مطالبات رهبری همان مطالبات دین است افزود: نقش رسانه ها و خبرگزاری ها در انعکاس کارهای پلیس سبب شده مردم همکاری خوبی با پلیس داشته باشند که امیدواریم این همکاری ها ادامه پیدا کند چرا که هر چه این همراهی بیشتر شود مردم امنیت وا میدواری بیشتری پیدا می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار