مروری بر مطبوعات امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه:
روزنامه های استان قم در شماره 29 اردیبهشت ماه به عناوینی از جمله دوختن پارچه بریده شده بر قامت صفاییه، کام تلخ جوانان از مشکلات، سکونت 200 هزار شهروند قمی در بافت فرسوده، برخی در ورزش به جای تدبیر «تبخیر امید» کردند و توصیه آیت الله جوادی آملی در خصوص تدوین سند چشم انداز قم پرداخته اند.
کد خبر: ۲۳۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 18 May 2016
روزنامه همشهری 

این روزنامه در مطلبی با عنوان کام تلخ جوانان از مشکلات، آورده است: استان قم بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که بر اساس هرم‌های توزیع جمعیتی 50 درصد این افراد بین 15 تا 40 سال هستند. این عدد نشان می‌دهد که استان قم از جمعیتی جوان در هرم های جمعیتی برخوردار است. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ حضرت علی اکبر(ع) اسوه جوانان محمدی سیرت، راه اندازی یک شرکت تعطیل شده در قم، مجازات تخریب‌کنندگان محیط‌زیست مؤثر نیست، رفع معضلات اقتصادی با برنامه‌های پژوهش محور، ادامه درخشش تنیسور قمی در کشور، حوزه باید به بخش‌های اجرایی سینما وارد شود و بیسبال قم؛ مظلومیت در اوج موفقیت، اشاره کرد.

روزنامه ایمان

این روزنامه با اشاره به آمار سال گذشته در قم نوشت: مسافرت سه میلیون و 600 هزار نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ تولید 9900 تن محصول گلخانه ای در قم، خیابان شهدای دروازه ری در اولویت نوسازی، اجرای طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در قم، محدودیت های ترافیکی شهر قم در تعطیلات نیمه شعبان، رونمایی از 6 محصول تجاری شده دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قم، برخی در ورزش به جای تدبیر «تبخیر امید» کردند و آذین بندی هسته مرکزی شهر قم همزمان با ایام جشن های نیمه شعبان، اشاره کرد.

روزنامه شاخه سبز 

این روزنامه به نقل از آیت الله هاشمی شاهرودی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری نوشت: تفکر جدایی ولایت با مرجعیت، منافقانه است. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ کاهش سرانه ساخت مسجد در قم، واکنش تند دایی به تقلید صدای او و علی پروین، برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین جدید مالیاتی، نبود جایگزین برای علمای فقید فاجعه است، توصیه آیت الله جوادی آملی در خصوص تدوین سند چشم انداز قم، مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت نیمه شعبان در قم برگزار می شود و احداث 5 طبقه پارکینگ با ظرفیت سه هزار خودرو در پروژه شهید کاظمی، اشاره کرد.

روزنامه 19 دی 

این روزنامه در گزارشی ورزشی نوشت: در هفته سوم رقابت های فوتبال پیشکسوتان استان قم صورت گرفت؛ صدرنشینی هلال احمر و پردیس با سوپر گل امیر فرهادزاده.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ دوختن پارچه بریده شده بر قامت صفاییه، خلا کمک پرستاری در قم کاملا محسوس است، معرفی برترین های رنکینگ بدمینتون دختران قم، سکونت 200 هزار شهروند قمی در بافت فرسوده، حسین زمانی نماینده جدید داوری قم در لیگ یک، آمادگی 100 درصدی پلیس قم در ماموریت نیمه شعبان، وصیت نامه شهدا در قم حداقل به 3 زبان ترجمه می شود، اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات نیمه شعبان در قم، طلاب شاغل نباید از فعالیت های علمی حوزوی فاصله بگیرند، بیمارستان سیار عاشقان ولایت در مسجد جمکران برپا می شود، گلایه شدید اصحاب رسانه از حراست اداره کل ورزش و جوانان قم، کیفی سازی آموزشی از مهم ترین اولویت های دانشگاه آزاد قم است، آموزش 264 هزار نفر در طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در قم و توصیه های آیت الله العظمی جوادی آملی در خصوص تدوین سند چشم انداز قم، اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار