در فاصله 72 روز تا آغاز لیگ هجدهم صورت گرفت
مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم برای ادامه فعالیت خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مذاکره کردند.
کد خبر: ۲۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک قم، بعد از دیداری که حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در تهران و در دفتر شرکت یاسین‌پیشرو با مدیران این باشگاه فرهنگی ورزشی پیرامون تداوم فعالیت یاسین‌پیشرو در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشت، طرفین برای بار دوم در قم با یکدیگر دیدار کردند.

دومین دور مذاکرات مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و معاونین این اداره‌کل در خصوص ادامه فعالیت این باشگاه به عنوان نماینده فوتسال قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم نتیجه‌ای برای علاقمندان به فوتسال به همراه نداشت و قرار است در این هفته بار دیگر راجع به این موضوع جلسه‌ای تشکیل و نتیجه نهایی اعلام شود.

این در حالی است که زمان دقیق شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شده و بعد از پایان دوره هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران در دی‌ماه سال 1394، دوره هجدهم این بازی‌ها از مرداد ماه سال جاری رسما آغاز خواهد شد.

در واقع با یک تعطیلی هفت ماهه، علاقه‌مندان به فوتسال از 72 روز دیگر شاهد شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهند بود و تیم‌هایی که در هجدهمین دوره این بازی‌ها حضور دارند، آرام آرام کارهای آمادگی بازیکنان خود را آغاز می‌کنند.

دوره قبلی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اواخر دی‌ماه سال گذشته به پایان رسید و تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در رقابت با 13 تیم دیگر حاضر در لیگ برتر در نهایت به مقام ششم دست یافت و امسال بازی‌های خود را همانند سایر تیم‌ها از ششم مردادماه از سر می‌گیرد.

در حالی که فوتسالیست‌های حاضر در تیم‌های مختلف لیگ برتری چیزی نزدیک به هفت ماه دور از میادین به سر می‌برند، پس از چند ماه تأخیر و بلاتکلیفی تیم‌های لیگ برتر فوتسال و تیم ملی کشورمان، اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ایران امروز تشکیل جلسه دادند و پس از چند ساعت گفت‌وگو روز ششم مرداد ماه را برای آغاز فصل جدید لیگ برتر انتخاب کردند.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اواخر خرداد یا اوایل تیر آغاز می‌شود اما بار دیگر این رقابت‌ها با تأخیر یک ماهه برگزار می‌شود و یاسین‌پیشرو قم فرصت خوبی برای کسب آمادگی حضور در لیگ جدید دارد.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران، هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی از ششم مردادماه آغاز می‌شود که پس از برگزاری پنج هفته از بازی‌های نیم‌فصل نخست، به دلیل حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات فوتسال جام جهانی 2016 در کشور کلمبیا به صورت موقت تعطیل خواهد شد و ادامه رقابت‌ها بعد از جام جهانی به انجام خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار