سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من بدشانس‌ترین مربی ایران هستم. در دوره های گذشته مدعی قهرمانی بودیم و در نیم فصل دوم چند بازیکن را از دست دادیم.
کد خبر: ۲۲۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 13 May 2016
به گزارش تابناک قم، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و استقلال اظهار داشت: بازی نفس گیری بود و صبا راحت تر بازی می کرد اما تیم ما استرس داشت و تلاش کردیم استرس را برطرف کنیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که به قولی که دادیم عمل کردیم. گل غافلگیر کننده ای دریافت کردیم روی اشتباه داور . به بازی برگشتیم و با توجه به اتفاقات سایر ورزشگاه ها تلاش ما این بود که بازی را اداره کنیم تا سهمیه آسیایی را از دست ندهیم. آماده می شویم برای فتح جام حذفی و برای آن برنامه ریزی می کنیم.

سرمربی استقلال بیان کرد: ما در جام حذفی باید با همین بازیکنان ادامه دهیم اما اگر من در فصل آینده باشم ما باید تقویت شویم و مهره های زیادی از دست دادیم که باید جای این بازیکنان، نفرات جدیدی به تیم بیاوریم.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی ما جوانگرایی و کسب سهمیه آسیایی بوده و برنامه ما این است که این جوانگرایی ادامه یابد. توقعات از استقلال بالاست و همه قهرمانی می خواهند اما تلاش ما این بوده که تیمی که 2 سال کسب سهمیه نکرده را آسیایی کنیم. به خوزستانی ها قهرمانی استقلال خوزستان را تبریک می گویم و خوشحالم که اگر ما قهرمان نشدیم همنام ما قهرمان شد.

مظلومی تصریح کرد: در بدترین شرایط استقلال را تحویل گرفتم .من اگر در استقلال باشم یا نباشم استقلالی می مانم و دنبال این نیستم که استقلال نتیجه نگیردو قرارداد من 2 ساله است و هر تصمیمی هیئت مدیره بگیرد تابع هستم.

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: من بدشانس ترین مربی ایران هستم. در دوره های گذشته مدعی قهرمانی بودیم و در نیم فصل دوم چند بازیکن را از دست دادیم و امسال نیز همین اتفاق افتاد. روی عادل شیحی حساب کرده بودیم و با دست خالی به جنگ تیم های پر مهره رفتیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار