توزیع بلیط بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از ساعت 11 صبح روز برگزاری این مسابقه در مقابل درب مجموعه ورزشی یادگار امام قم انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 12 May 2016
به گزارش تابناک قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته پانزدهم و پایانی از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همزمان با هفت مسابقه دیگر این هفته‏ از ساعت 18 عصر فردا برگزار می‌شود.

در این هفته که هفته تعیین سرنوشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود، تیم فوتبال صبای قم باید در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم استقلال تهران برود و قطعاً تماشاگران زیادی از این بازی دیدن خواهند کرد.

تجهیز ورزشگاه یادگار امام برای میزبانی شایسته از صبا و استقلال

توزیع بلیط‌های این بازی برای تماشاگران علاقمند به فوتبال طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط  هیأت فوتبال استان قم، باشگاه صبای قم و نمایندگان فدراسیون و سازمان لیگ، در یک ساعت مشخص و مکان پیش‌بینی شده به انجام می‌رسد تا دوستداران تماشای این بازی بدون دغدغه نسبت به تهیه بلیط بازی اقدام کنند.

عوامل برگزاری این دیدار برای توزیع بلیط‌های این بازی ورزشگاه، مکان برگزاری بازی یعنی ورزشگاه یادگار امام قم را در نظر گرفته‌اند و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بلیط فروشی این دیدار از ساعت 11 صبح روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه در این ورزشگاه آغاز می‌شود.

برای این بازی همچنین امکانات دیگر مورد نیاز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام پیش‌بینی و تمام قسمت‌های این ورزشگاه تجهیز شده‌ است و با توجه به اینکه بازی در ساعتی برگزار می‌شود که اواخر آن به احتمال فراوان به نور نیاز دارد، این ورزشگاه از نظر نور نیز آماده است.

بازگشایی درب‌های ورزشگاه 5 ساعت قبل از آغاز مسابقه

با هماهنگی به عمل آمده بین تمام عوامل برگزاری مسابقه صبای قم و استقلال تهران قرار است درب‌های مجموعه ورزشی یادگار امام قم برای ورود تماشاگران طرفدار دو تیم به ورزشگاه از ساعت 13 روز جمعه بازگشایی شود تا ازدحامی در مقابل ورزشگاه به وجود نیاید.

تیم فوتبال صبای قم که در نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور امتیازات زیادی را از دست داد تا شانس قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد، در 14 دیدار خانگی قبل هفت پیروزی، چهار تساوی و سه باخت به دست آورده است.

صبای قم فارغ از هر گونه حساسیت وارد این مسابقه می‌شود، ولی تیم فوتبال استقلال تهران در تلاش است تا این دیدار را به سود خود به پایان برساند و نتایج دو دیدار دیگر نیز وفق مراد این تیم رقم بخورد تا آبی‌های تهرانی قهرمانی لیگ پانزدهم را جشن بگیرند.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امسال با شرکت 16 تیم برگزار می‌شود که در پایان لیگ این فصل سه تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و سه تیم از لیگ دسته یک در لیگ آینده فوتبال باشگاه‌های برتر ایران جایگزین می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار