کاروان تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار با صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز وارد قم شد.
کد خبر: ۲۲۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 12 May 2016
به گزارش تابناک قم، استقلال در حال حاضر تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور محسوب می‌شود و با توجه به موقعیتش در جدول و شرایط دو تیم بالاتر از این تیم یعنی استقلال‌صنعتی خوزستان و پرسپولیس، بخت کمی برای قهرمانی دارد.

آبی‌های پایتخت که در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ناباورانه و دور از انتظار در ورزشگاه آزادی تهران بازی سخت و سنگین مقابل تراکتورسازی تبریز را با حساب سه بر دو واگذار کرده‌اند، با کوله‌باری از امید به قم می‌آیند تا با شکست صبا و باخت احتمالی هم‌نام اهوازی و رقیب سنتی خود قهرمان لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران شوند.

انجام آخرین تمرین استقلالی‌ها پیش از سفر به قم

آبی‌های پایتخت در آخرین بازی خود از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همزمان با هفت مسابقه دیگر هفته سی‌ام از ساعت 18 عصر روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میهمان شاگردان علی دایی هستند.

آبی‌های پایتخت مطابق مرسوم تمام سفرهای که برای انجام بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر دارند، یک روز زودتر از تهران خارج می‌شوند و امروز نیز این اتفاق طبق برنامه‌ای که پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در نظر گرفته بود صورت گرفت و کاروان استقلال دقایقی قبل وارد قم شد.

پرویز مظلومی سرمربی آبی‌های تهرانی پیش از راه‌ افتادن اتوبوس استقلالی‌ها به سمت قم، آخرین تمرین این تیم را در تهران و در محل تمرینات آنها برنامه‌ریزی کرد تا آبی‌ها به مرور آخرین تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی خود ویژه مصاف با صبای قم بپردازند.

سرمربی استقلال تهران در این تمرین آخرین نصایح و صحبت‌های خود را در حضور سرپرست با تجربه این تیم یعنی منصور پورحیدری به استقلالی‌ها کرد تا بازیکنان این تیم از هر نظر به حساسیت بیش از پیش بازی تیم‌شان در مقابل صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پی ببرند.

زیارت مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) در ساعات پایانی شب

استقلالی‌ها در حالی وارد شهر مقدس قم شدند که محل استقرار آنها، هتل خورشید قم دقیقا در فاصله بسیار اندک تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) است و پیش از اینکه به قم سفر کنند آخرین تمرین خود را نیز در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام داده‌اند، به همین خاطر شاگردان مظلومی در قم تمرینی نخواهند داشت.

کاروان استقلال تهران به محض ورود به شهر مقدس قم بلافاصله در هتل محل اقامت این تیم استقرار پیدا کرد و بازیکنان نیز که با جمعیت زیادی از علاقمندان به فوتبال و طرفداران استقلال مواجه شده بودند سریع به داخل هتل رفتند و با هماهنگی‌های به عمل آمده مشکلی برای ورود آنها به هتل به وجود نیامد.

آبی‌های پایتخت به احتمال فراوان به صورت پراکنده در ساعات آخر شب از هتل خارج شده و به زیارت بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران خواهند رفت تا ازدحامی در مقابل هتل آنها یا در مکان‌های مورد نظر به وجود نیاید.

همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران یعنی پرویز مظلومی به اتفاق مدیر رسانه این تیم ساعت 17 امروز از هتل خارج می‌شوند تا به هتل پارسیا در منطقه بلوار امین قم رفته و در نشست خبری پیش از مسابقه استقلال تهران و صبای قم پاسخگوی سؤوالات خبرنگاران باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار