استاندار قم گفت: جمکران یکی از نقاط مورد هدف دشمن برای تهدید امنیت پایدار کشور ایران است به همین علت باید در نیمه شعبان اقدامات و موضوع‌های امنیتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۲۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 11 May 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران نیمه شعبان استان قم که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه آسیب‌شناسی‌های لازم به مناسبت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران نیمه شعبان در حوزه‌های مختلف انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم مدیران در عمل نیز از تجربیات گذشته استفاده کرده و نماد دیگری از همدلی و همزمانی را در این ایام نمایش دهند.

وی با اشاره به برخی از راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی تصریح کرد: جمکران یکی از نقاط مورد هدف دشمن برای تهدید امنیت پایدار کشور ایران است به همین علت باید در نیمه شعبان اقدامات و موضوع‌های امنیتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی باید آمادگی لازم برای پیشگیری از مشکلات را داشته باشند، عنوان کرد:‌ برای خدمات‌رسانی به زائران دستگاه‌های اجرایی سال گذشته مشارکت مناسبی داشته به همین علت مردم از عملکرد آنها رضایت دارند.

وی خدمات‌رسانی مطلوب به زائران مسجد مقدس جمکران را نیازمند داشتن نگاه اعتقادی دانست و اظهار کرد: مدیران میانی و ارشد مرخصی‌های خود را لغو کرده و در ایام نیمه شعبان به صورت ویژه آماده خدمات‌رسانی باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار