معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم از آمادگي كامل شهرداري براي مواجه با بارندگي هاي احتمالي در اين شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم، سيد امير سامع با بيان اين مطلب اظهار داشت: پيرو هشدار اداره كل هوا شناسي مبني بر احتمال وقوع رگبار و بارندگي شديد حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري آماده باش نسبي را در مناطق 8 گانه شهرداري قم بويژه 4 و 8 پيش بيني كرده است.

وي افزود: با توجه به وضعيت جوي كليه نيروهاي پيمانكار و خدمات شهري همراه با تجهيزات لازم از قبيل انواع پمپ، ماشين هاي مكنده و تانكرهاي جمع كننده آب هاي سطحي در حالت آماده باش به سر مي برند و آماده خدمات رساني به شهروندان در صورت بروز مشكلات ناشي از بارش باران و تگرگ در سطح شهر هستند.

سامع با تاكيد بر اينكه شهرداري در كنار ساير دستگاه هاي خدمات رسان در صورت وقوع شرايط بحراني از امكانات خوبي براي كنترل و مديريت آن برخوردار است، تصريح كرد: به طور حتم با آمادگي كه نزد شهرداري وجود دارد، كمترين تعارض را با مردم خواهيم داشت، و به طور قطعي هيچ مشكل خاصي را شاهد نخواهيم بود.

وقوع رگبار بارندگي و جاري شدن سيلاب هاي ناشي از آن و همچنين آب گرفتگي معابر همواره يكي از چالش هاي اساسي شهر مقدس قم بوده است.

بيست و هفتم فروردين ماه سال جاري بارش نسبتا شديد باران در قم منجر به آب گرفتگي سطح بلوار الغدير و برخي ورودي هاي شهر قم و مسيرهاي منتهي به شهرك پرديسان شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار