آخرین خبرها از صبای قم در آستانه جدال با استقلال تهران
تیم فوتبال صبای قم همزمان با هفت بازی دیگر هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه خود از تیم استقلال تهران پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۲۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم عصر روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ماه در آخرین بازی خانگی خود از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حضور طرفداران و هواداران خود میزبان و پذیرای تیم استقلال تهران خواهد بود.

شاگردان علی دایی که در این فصل فعلا رتبه هفتم جدول رده‌بندی را با کسب 41 امتیاز در اختیار دارند، در این دیدار در حالی برابر تیم رده سوم جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم قرار می‌گیرند که بازگشت مدافع چپ‌پای برزیلی به جمع آنها خبر خوشحال کننده‌ای است که موجب استحکام خط دفاعی صبای قم می‌شود.

غیبت مجدد بهترین گلزن صبا در ترکیب اصلی شاگردان دایی برابر استقلال

خوزه فیلیپ ماچادو مدافع اهل برزیل تیم فوتبال صبای قم که در 28 بازی از 29 هفته سپری شده رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یک بازیکن ثابت در ترکیب اصلی صبای قم حضور داشته در هفته بیست و هشتم از زمین مسابقه با سیاه‌جامگان اخراج شد و در هفته بیست و نهم برابر ملوان بندر انزلی غایب سرشناس تیم فوتبال صبای قم بود.

البته صبای قم در دیدار خانگی هفته سی‌ام و پایانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر استقلال تهران یک غایب سرشناس دارد که آن بهترین گلزن این فصل صبا یعنی جلال‌الدین علی‌محمدی است که به دلیل مصدومیت برای سیزدهمین هفته متوالی از همراهی صبا محروم است.

اتفاق دیگری که پیش از آغاز بازی‌ هفته پایانی لیگ برتر بین صبای قم و استقلال تهران خواهد افتاد، این است که بازیکنان صبای قم و بازیکنان تیم استقلال تهران نسبت به محمدرضا مهران‌پور مربی فعلی صبا و بازیکن با اخلاق سال‌های دور استقلال به عنوان یکی از پیشکسوتان قدیمی این باشگاه به سبب درگذشت همسر مهران‌پور عرض تسلیت و ادای احترام خواهند داشت.

حضور همزمان دو بازیکن قمی در ترکیب اصلی صبای قم

علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار از سیدمهدی حسینی بازیکن جوان صبا به عنوان یکی از استعدادهای بومی فوتبال استان قم در ترکیب اصلی تیم صبا استفاده کرد، به احتمال فراوان این هفته در غیاب هافبک دفاعی صبای قم یعنی فرشید باقری که محروم است بار دیگر از حسینی استفاده خواهد کرد.

داوود بهادری دیگر بازیکن بومی صبای قم است که از هفته پنجم دور برگشت بازی‌ها به طور ثابت در ترکیب اصلی تیمش بازی می‌کند و اعتماد علی دایی را به خوبی جلب کرده، این بازیکن به احتمال فراوان با جابجایی‌های اخیر در ترکیب صبا، در مصاف با استقلال از ابتدا وارد زمین خواهد شد.

این در حالی است که داوود بهادری در مصاف صبای قم با ملوان بندر انزلی در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ابتدای نیمه دوم به زمین بازی آمد و مسعود حق‌جو که جای خالی خوزه فیلیپ ماچادو را پر کرده بود به پست تخصصی خود که دفاع میانی است رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار