معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه تکمیل پروژه تقاطع عمار یاسر دشوار است، گفت: عمده پروژه‌های شهری قم نیمه نخست سال جاری به بهره‌‌برداری می‌رسد ، اولویت انتخاب پروژه برای تکمیل آن بر اساس نیاز صورت گرفته و برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۲۲۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری قرآن در آئین افتتاح و راه اندازی سه پروژه عمران شهری قم که با حضور استاندار و شهردار قم و همچنین جمعی از مدیران و رئیس شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های عمران شهری قم در سال ۹۴ با استراتژی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آغاز شد که از میان ۱۴ پروژه با تخصیص اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان، هشت پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در اولویت قرار گرفت.

وی بیان داشت: عمده پروژه‌های عمران شهری قم نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری می‌رسد و امروز آغاز عملیات اجرایی و راه اندازری سه پروژه انجام می‌‌شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم عنوان کرد: اولویت انتخاب پروژه برای تکمیل آن بر اساس نیاز صورت گرفته و برنامه ریزی شده است.

وی ابراز کرد: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا زیرساخت‌های توسعه عمران و خدماتی استان قم طی چهار الی پنج سال آینده صورت گیرد تا به این وسیله به توسعه متوازن و پایدار از زیرساخت‌های قم دست یابیم.

انجام ۲۵۰ هزار تن آسفالت معابر قم

قاری قرآن تصریح کرد: ۲۵۰ هزار تن آسفالت با کیفیت بالا و هزینه حداقل و در زمان بهینه در معابر استان قم مصرف می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام از پروژه جدید بسیار سخت‌تر است، اظهار کرد: پروژه تقاطع عمار یاسر از جمله پروژه‌هایی است که تکمیل آن آسان نیست اما زمانی که به بهره برداری برسد برای مردم قم بسیار کارگشا خواهد بود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم افزود: سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان از طلب‌های پیمانکاران پرداخت شده است.

منبع: قم نا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار