مديركل تعزيرات حكومتي استان قم از كشف سه دستگاه ژانراتور برق قاچاق در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روايط عمومي تعزيرات حكومتي استان مهدي رياضي در گفت وگويي اظهار داشت: طبق اعلام پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز به اين اداره كل ماموران اين يگان درمحورهاي مواصلاتي استان به يك دستگاه كاميون مظنون و در بازرسي از آن سه دستگاه ژنراتور برق و يك دستگاه موتور خودرو كشف و به علت ناتواني راننده در ارائه مدارك و مستندات مثبته گمركي كالاي مكشوفه به عنوان قاچاق توقيف و پرونده قاچاق در اين زمينه تشكيل و جهت رسيدگي به شعبه ويژه مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين اداره كل ارجاع شد.

وي تصريح كرد: رئيس شعبه با توجه به گزارش يگان كاشف و دفاعيات بلاوجه متهم وي را به مبلغ 198 ميليون و 815 هزار و 895 ريال جزاي نقدي و ضبط كالا به نفع دولت محكوم كرد.

مديركل تعزيرات حكومتي قم همچنين با بيان اينكه با اعلام پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز به اين اداره كل ماموران در محورهاي مواصلاتي استان به يك دستگاه كاميون مظنون و در بازرسي از آن مقاديري پوشاك و البسه كه به طرز ماهرانه اي در جوف بار جاسازي شده بود را كشف نمودند.

رياضي همچنين خاطرنشان كرد: شعبه با توجه به گزارش مرجع شاكي و اخذ دفاعيات متهم وي را علاوه بر ضبط كالاي مكشوفه به مبلغ سيصد و 18 ميليون و يازده هزار و 716 ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم نمود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار