دایی طی سالهای اخیر دعواهای مفصل و معروفی با مایلی کهن، حبیب کاشانی، رویانیان، کفاشیان، علی آبادی و چندین چهره دیگر داشته است که اغلب آنها با آشتی تمام شده و این مورد تازه ترین ماجرای اختلاف شهریار فوتبال ایران است.
کد خبر: ۲۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 03 May 2016
به گزارش تابناک قم، علی دایی امروز در تمرین صبا به مصاحبه موسوی حامی مالی باشگاه واکنش نشان داد.

خبرهای رسیده حاکی از مواضع تند دایی علیه موسوی مالک هواپیمایی زاگرس است که تا اینجای فصل دایی از اظهارنظر مستقیم دربار او خودداری کرده بود و پیام ها را از طریق کاپیتان و برادرش به رسانه ها منتقل می کرد.

دعوای تازه دايي این بار با مالك صبا

حامی مالی صبا دیروز مدعی شد کسانی که علیه او مصاحبه کرده‌اند باید از باشگاه صبا اخراج شوند. همین مصاحبه واکنش تند سرمربی صبا را درپی داشته است.

این آقا کاره‌ای نیست که کسی را از صبا اخراج کند

در تمرین امروز تیم صبای قم که در مجموعه ورزشی خیریه عمل پشت درهای بسته برگزار شد، علی دایی پیش از شروع تمرین در جمع اعضای تیم صبا گفت: آقایی که مصاحبه کرده اصلا مالک صبا نیست که بتواند کسی را کنار بگذارد. ضمن اینکه اگر بنا به برکناری باشد اصولا اول سرمربی را کنار می‌گذارند و بعد کادرش را. 

دایی به دستیاران و بازیکنانش گفت: شما نگران نباشید لازم باشد خودم صحبت می کنم.

محمد دایی به دلیل مرخصی در تمرین امروز صبا حضور نداشت. او همراه خانواده اش به منطقه چیلک در شمال کشور سفر کرده بود و فردا به تهران باز می گردد تا در تمرینات صبا به فعالیت خود را به عنوان مربی ادامه دهد.

دعوای تازه دايي این بار با مالك صبا
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار