هفته 23 لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال صبای قم در بیست و سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۹۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 08 March 2016
به گزارش تابناک قم، بازی‌های هفته بیست و سوم از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیستم اسفند ماه آغاز می‌شود اما صبای قم عصر بیست و یکمین روز اسفند ماه در دیداری فوق‌العاده حساس برابر پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد.

صبای قم که در نیم‌فصل رتبه چهارم لیگ را در اختیار داشت از هفته شانزدهم تاکنون موفق به شکست حریفان خود نشده است و به قول علی دایی سرمربی با تجربه خود، تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هشت فینال حساس پیش‌رو دارد و برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید به فکر پیروزی باشد.

تیم فوتبال صبای قم تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چهار بازی خانگی و چهار میهمانی لیگ برتر به میدان می‌رود و یکی از مهمترین بازی‌های این تیم در هفته بیست و سوم برابر پرسپولیس تهران در قم به انجام می‌رسد.

این در حالی است که صبای قم بعد از تساوی دو بر دو در میهمانی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گام به مصاف با پرسپولیس تهران می‌گذارد و قرمز‌های پایتخت نیز بعد از تساوی خانگی یک بر یک برابر تراکتورسازی برابر صبا قرار می‌گیرند.

صبای قم در دقایق ابتدایی بازی هفته بیست و دوم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم خوبی نبود و هنوز در جریان بازی قرار نگرفته بود که دو گل از تیم سپاهان دریافت کرد اما خیلی زود به خود آمد و توانست نمایش خوبی ارائه کند و با کنترل جریان بازی در هر نیمه یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

صبای قم در حالی که می‌توانست با کمی دقت بیشتر برنده بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سپاهان باشد از میهمانی حریف با تساوی دو بر دو و کسب یک امتیاز خارج شد تا در هفته بیست و سوم خود را برای رویارویی با تیم پرسپولیس تهران آماده کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 عصر روز جمعه 21 اسفند ماه به میزبانی شاگردان علی دایی در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم اکنون پرسپولیس تهران با کسب 36 امتیاز در مکان چهارم جای دارد اما صبای قم با کسب 31 امتیاز در مکان نهم ایستاده، ضمن اینکه در نیم‌فصل نخست بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی یک بر یک انجامید.

صبای قم فصل گذشته در هفته ششم از نیم‌فصل چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان پرسپولیس تهران بود و در پایان با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد در حالی که در آن مقطع علی دایی سرمربی قرمزهای پایتخت بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار