در حالیکه بازیکنان صبای قم در زمین خیریه عمل در حال تمرین بودند، ناگهان یک تیر از بیرون ورزشگاه به بازوی امیر حسین صادقی،کاپیتان سابق استقلال اصابت کرد، در این اتفاق بازوی وی سوراخ شده است اما خوشبختانه خطر رفع شده و وی شرایط خوبی دارد.
کد خبر: ۱۸۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶ 28 February 2016
به گزارش تابناک قم، در جریان تمرین امروز تیم فوتبال صبای قم اتفاق عجیبی رخ داد که برای لحظاتی تمرین این تیم را تحت تأثیر قرار داد. 
 
شاگردان علی دایی در حال مرور کارهای تاکتیکی بودند که فردی از بیرون ورزشگاه محل تمرین با تفنگ ساچمه‌ای، امیرحسین صادقی را هدف قرار داد. این اتفاق باعث کبودی بازوی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال شد. 
 
این ماجرا باعث شد تا ماموران ورزشگاه به دنبال فردی باشند که چنین کاری را انجام داده بود اما وقتی مأموران ورزشگاه به ماجرا ورود کردند تا ببینند چه اتفاقی رخ داده، بار دیگر تیری به سمت صادقی شلیک شد که این بار از کنار پای او گذشت. 

صادقی: هنوز در شوک این ماجرا  هستم

صادقی در این خصوص گفت: نمی دانم چرا و چه کسی این اقدام را انجام داد و هنوز در شوک این ماجرا  هستم. فقط خدا راشکر می کنم که تیر به چشمم نخورد. تیر تفنگ ساچمه ای بود اما محل شلیک آن نامشخص. 

کاپیتان سابق استقلال در ادامه گفت: بازوی من سوراخ شده اما خوشبختانه خطر رفع شده و الان شرایط خوبی دارم. البته فرد شلیک کننده بعد از لحظاتی بار دیگر شلیک کرد و این بار تیر از کنار پایم عبور کرد و چون تفنگ ساچمه ای صدا ندارد نمی دانستیم از کجا شلیک می شود

دایی: تیری که زده شد ساچمه‌ای بود!

مربی تیم فوتبال صبا گفت: اتفاق خاصی در تمرین تیم رخ نداد و یک تیر ساچمه‌ای به پای امیرحسین صادقی برخورد کرد.

محمد دایی در خصوص اتفاقی که عصر امروز در تمرین تیم صبا رخ داد و تیر ساچمه‌ای به سمت امیرحسین صادقی زده شد، اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداد، فکر می‌کنم از یکی از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه خیریه عمل، یکی از کودکان تیری به سمت زمین بازی زد.

وی ادامه داد: تیری که زده شد ساچمه‌ای بود و به پای امیرحسین صادقی برخورد کرد، اما خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیوای بلخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
حالاباید حتماقناصه بیارندبزنندکه اتفاق خاصی نبوده .خشونت درایران موج میزنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار