نتیجه انتخابات استان قم به صورت یکجا اعلام خواهد شد و اعلام مقطعی شمارش آرا صورت نمی‌گیرد. کلیه کارکنان دولتی، بانک‌ها و موسسات عمومی و غیردولتی که به عنوان عوامل برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند، فردا در مأموریت خواهند بود.
کد خبر: ۱۸۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 26 February 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی بابایی دبیرستاد انتخابات استان قم لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شمارش آرا تا ساعت 6 صبح روز شنبه 8 اسفند ماه به اتمام خواهد رسید و با تجمیع آمار شمارش شده شعب در هیئت اجرایی انتخابات استان به هیئت نظارت بر انتخابات ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه مردم قم عصر امروز بوده است تصریح کرد: با تائید هیئت نظارت بر انتخابات با مهر تائید بر صحت و سلامت انتخابات نتیجه از سوی هیئت نظارت به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

بابایی با تاکید براینکه تا زمانی که شعبه‌ها مراجعه کننده داشته باشند درب شعب بسته نمی‌شود خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در دوره گذشته 67 درصد بوده که پیش بینی می‌شود شاهد مشارکت بیشتر مردم در این دوره باشیم.

به گفته دبیرستاد انتخابات استان قم، نتیجه انتخابات استان قم به صورت یکجا اعلام خواهد شد و اعلام مقطعی شمارش آرا صورت نمی‌گیرد.

مأموریت عوامل اجرایی انتخابات تا شنبه

فرماندار قم نیز با توجه به طولانی شدن زمان شمارش آرا، اظهار داشت: با توجه به اینکه اخذ رأی تا ساعت ۲۳ ادامه دارد و کار شمارش آرا ممکن است تا بامداد روز شنبه طول بکشد، کلیه کارکنان دولتی، بانک‌ها و موسسات عمومی و غیردولتی که به عنوان عوامل برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند، فردا در مأموریت خواهند بود.

رضا سیار تأکید کرد: مدیران مجموعه‌های دولتی و عمومی موظفند با مأموریت این افراد موافقت کنند.

مدارس قم شنبه باز است

همچنین غلامرضا رضایی مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس ۱۹ گانه تهران تعطیل است و در شهر قم هیچ واحد آموزشی تعطیل نیست.

وی در مورد مدارس بخش‌های استان گفت: در بخش‌های قم بنا بر تشخیص مدیران نواحی، واحدهای آموزشی یک یا دو ساعت با تاخیر باز می‌شود.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اگر قرار باشد مدارس شهر قم روز شنبه تعطیل باشد یا با تأخیر باز شود، در سریع‌ترین زمان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار