مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد:
مدیر کل تأمین اجتماعی قم از انجام 501 هزار و 420 مورد عملیات بیمه‌ای در سه کارگزاری تامین اجتماعی استان در 6 ماهه نخست سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 19 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، سیدمجتبی موسوی در نشست مشترک مسئولان کارگزاری‌های تامین اجتماعی استان با اشاره به انجام 501 هزار و 420 مورد عملیات بیمه‌ای در سه کارگزاری تامین اجتماعی استان در 6 ماهه نخست سال 94 اظهار کرد: از مجموع این تعداد عملیات بیمه‌ای، 111 هزار 342 مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 224 هزار و 886 مورد دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری‌های قم، تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه در همین مدت 14 هزار و 10 مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه‌شدگان در کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، گفت: صدور 65 هزار و 92 مورد فیش در 6 ماهه نخست سال جاری از فعالیت‌های این سه کارگزاری است.

وی پرداخت 4 هزار و 88 مورد کمک  هزینه پروتز و 561 مورد کمک هزینه ازدواج را از دیگر فعالیت‌های کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم اعلام کرد و افزود: به 209 مورد پرونده کمک هزینه کفن و دفن در کارگزاری‌های استان رسیدگی شده است.

موسوی تصریح کرد: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان، کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه‌شدگان می‌کند.

وی تصریح کرد: زمینه ارائه 17 خدمت سازمان در حال حاضر در کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی قم فراهم شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از واگذاری سه ماموریت جدید به کارگزاری‌های رسمی خبر داد و اظهار کرد: ابلاغ اوراق مطالباتی سازمان، بازرسی از دفاتر قانونی و وصول مطالبات معوق از جمله ماموریت‌هایی است که به تازگی به کارگزاری‌های رسمی ابلاغ شده و مسئولان کارگزاری موظفند هر 15 روز گزارشی از چگونگی انجام ماموریت به اداره‌کل تامین اجتماعی استان ارسال کنند.

وی یادآور شد: صدور و تعویض دفترچه‌های درمانی در کنار تامین اعتبار دفاتر درمانی، ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه‌شدگان، صدور برگه پرداخت به بانک عامل، قطع مقرری بیمه بیکاری من غیر حق و پیگیری و وصول ماده 66 در این کارگزاری ‌ا انجام می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: پلاک‌برداری و شناسایی کارگاه‌های جدید، ابلاغ برگه‌های مطالباتی، ارسال مراسلات و مکاتبات اداری، تشکیل پرونده مطالباتی کارگاه، پرداخت‌های کمک هزینه پروتز، کفن و دفن، هزینه ازدواج، پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری و بیماری در کنار بررسی وضعیت مستمری‌بگیران از دیگر وظایف برون‌سپاری شده سازمان تامین اجتماعی به کارگزاری‌ها است.

گفتنی است کارگزاری 112 در خیابان امام خمینی(ره) قبل از اداره دارایی بین کوچه 52 و 54، کارگزاری 129 در بلوار 15 خرداد جنب دانشگاه آزاد اسلامی و کارگزاری 171 در بلوار امین ابتدای خیابان جمهوری نبش پل 9 دی نبش کوچه شماره 2 واقع شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار