آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: عفاف و حجاب ساخته و پرداخته‌ی جمهوری اسلامی نیست بلکه یک فهم عقلایی از دین است و باید در چارچوب قانون برخوردی قاطع و محکم و بازدارنده با هنجارشکنان صورت بگیرد .
کد خبر: ۱۱۰۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 10 June 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ی قم با اشاره به ردپای توطئه‌ی پیچیده دشمنان در زمینه‌ی عفاف و حجاب افزود: نباید اجازه داده شود هنجارشکنی در جامعه به رویه‌ای فراگیر تبدیل شود.

امام جمعه‌ی قم گفت: در جامعه با افرادی رو به رو هستیم که با توجیحات نامناسب مثل موسی به دین خود عیسی به دین خود می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه کمرنگ کنند در حالی که این ناهنجاری‌ها باعث آسیب به دیگران می‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر موجب امنیت روانی جامعه، زندگی پاک و آرام و کمک به بهشتی شدن مردم است، پس رفتار ما در جامعه تاثیرگذار است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام راحل گفت: ایمان و امید دو عامل موثر در شروع نهضت امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفع توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است و باید همچنان در جامعه حفظ شود.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: اهمال در انتخابات، انقلاب اسلامی ایران را به سرنوشت انقلاب‌هایی دچار می‌کند که نابود شده اند و هیچ اثری از آن‌ها نیست. 

امام جمعه قم تاکید کرد: دشمنان با بغض و کینه می‌خواهند با دوقطبی سازی جامعه مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید کنند، اما مردم شریف ایران بار دیگر با حضور خود دشمنان خبیث را ناامید و مایوس خواهند کرد.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها همچنین دستیابی ایران به فناوری ساخت موشک هایپرسونیک را برگ زرینی در تاریخ ایران دانست و گفت: با این فناوری قدرت بازدارنگی ایران ارتقا یافته است.

وی انتخاب ایران به عنوان ریاست مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، حل و فصل اختلافات با کشور ترکمنستان و سفرریاست جمهوری به اندونزی و سوریه را از دستاورد‌های مهم دیپلماتیک عنوان کرد و افزود: این دستاورد‌ها موجب عصانیت و بغض دشمنان ایران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار