معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در گفتگو با رادیو قم با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ساعت جدید کار ادارات گفت: بمنظور مدیریت مصرف انرژی ساعت کار همه دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، بانکها و نهادهای عمومی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۶ صبح اعلام شده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 07 June 2023

به گزارش تابناک قم، سید مهدی قریشی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم رعایت ساعت کار اعلام شده توسط برخی ادارات افزود: با توجه به اینکه مصوبات هیات وزیران برای همه سازمانها و نهادهای کشور لازم الاجرا است، لذا عدم توجه به آن تخلف از قانون محسوب شده و رسیدگی خواهد شد و علاوه بر آن شرکت توزیع نیروی برق استان نیز مجاز به قطع برق ادارات متخلف پس از ساعت تعیین شده برای پایان کار خواهد بود. 

وی ادامه داد: مصوبات هیات وزیران برای همه لازم الاتباع بوده و باید مطابق قانون ساعت کار اعلام شده اجرایی شود و در صورت تخلف از این مصوبه، اداره کل بازرسی استانداری موضوع را پیگیری و رسیدگی خواهد نمود.

معاون استاندار قم در بخشی از این گفتگو با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: دولت صرفه جویی در مصرف برق را از خود شروع کرده تا هموطنان عزیز در آسایش باشند و لازم است همه مردم در این زمینه همراهی نموده و با کاهش مصرف همچون سال گذشته شاهد عدم قطعی برق در مصرف خانگی باشیم.

قریشی قطعی برق شهروندان در سال ۱۴۰۰ را مورد توجه قرار داد و افزود: هموطنان عزیز بخاطر دارند که در سال ۱۴۰۰ قطعی مکرر برق چه وضعیت نامطلوبی را ایجاد نموده بود که با همت دولت سیزدهم در سال گذشته شاهد عدم قطعی برق در مصرف خانگی بودیم و امیدواریم امسال نیز با همراهی مردم عزیز علاوه بر ادامه این روند به بخش صنعت و تولید کشور هم کمک نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار