همزمان با ایام رحلت امام خمینی(ره) صورت گرفت؛
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از تشدید نظارت بر اماکن عمومی و بوستان‌های شهری با هماهنگی نیروی انتظامی در ایام رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام 15 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 06 June 2023

به گزارش تابناک قم، احمدرضا شفیعی در خصوص برنامه ها و اقدامات اجرایی کمیته انتظامی شهرداری ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده  زائران در شهر قم و توقف شرکت کنندگان مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهر قم، شهرداری قم خدمات گسترده‌ای برای این عزیزان در نظر گرفته است که در حیطه نظم و انضباط شهری تعامل سازنده ای با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای اقدامات ویژه در سطح شهر از هفته‌های قبل صورت گرفت.

وی افزود: برگزاری نشست‌های مشترک انتظامی و قضایی در راستای ایجاد تعاملات موثر، اجرایی و پیشگیرانه ویژه این ایام از نخستین گام‌ها در این زمینه بود.  

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: آماده باش کامل نیروها و ماشین آلات در قالب اکیپ‌های پیاده؛ موتوری و خودرویی، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز و برخورد با متخلفین مربوطه بر اساس هماهنگی‌ها و احکام قضایی اخذ شده؛  نظم و انضباط بخشی به شهر و بوستان‌ها با سازماندهی صورت گرفته در راستای ارتقای سطح نظارت و فعالیت‌های پیشگیرانه از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.  

وی گفت: رفع تخلفات سد معبر مربوط به دستفروشان و خودروهای سیاردر سطح شهر به خصوص در پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، مسیرهای مواصلاتی به عوارضی قم تهران و پارک‌سوارهای مربوطه از جمله فعالیت‌های ویژه این ایام است.

 شفیعی در تشریح ادامه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و اجرایی ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد افزود : هدایت و راهنمایی زائرین و مسافرین به استراحتگاه‌های موقت  در چهار کمپ  بزرگ شهری نیایش، فدک، امام رضا(ع) و مهدی و جلوگیری از نصب چادر در محل‌های غیرمجاز از جمله اقداماتی بود که در مسیر حفظ سلامت و ایمنی زائرین صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری متکدیان، کارتون‌خواب‌ها، کودکان کار و مشارکت در انتقال معتادین متجاهر به کمپ‌های مربوطه با عوامل محترم انتظامی از دیگر برنامه‌های مهم  اجرایی ویژه این ایام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار