مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به برگزاری اولین رالی خودرویی ویژه طلاب و روحانیان شاهد و ایثارگر دراین استان گفت: در این رالی ۹۰ نفر ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 30 May 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از مسابقات با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ورزش و جوانان ،‌استانداری،‌پلیس راهور و هیات اتومبیل رانی و موتورسوری قم ترتیب خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت استانی و متمرکز در قم خواهد بود،  گفت: در نظر داریم در صورت امکان رالی کشوری طلاب و روحانیان جانباز را با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و هیات اتومبیل رانی و موتورسواری قم برگزار کنیم.

وی افزود: این رالی به صورت خانوادگی است که با استقبال خوب طلاب همراه شده و هدف از برگزاری آن ارتقای سطح سلامت جامعه ایثارگری و افزایش نشاط اجتماعی است.

هنرمند گفت: ۹۰ دستگاه خودرو در این رالی حضور دارد و نقشه خوان‌ها از خانواده راننده‌ها هستند و در مجموع ۳۵۰ نفر در رالی شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: نقطه آغازین برگزاری رالی فردا چهارشنبه از مجتمع ایثار قم در بلوار جمهوری اسلامی و از ساعت ۸:۳۰ است و اختتامیه ظهر همان روز در شهر دستجرد و در مجموعه اردوگاهی بنیاد شهید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که امروز آموزش تخصصی نقشه خوانی برای نقشه خوان‌های رالی برگزار می‌شود گفت: این رالی، سرعتی نیست و در آن نظم و دقت رانندگی مهم است تا فرهنگ کاهش سوانح رانندگی را ترویج دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: برای برگزاری رالی طلاب و روحانیان تعداد ۱۳ ایستگاه پیش بینی شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار