جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از اول وقت امروز آغاز شد.سخنگو‌های کمیسیون آموزش، گزارش کمیسیون متبوع خود را ظرف ۵ دقیقه قرائت کردند و سپس دو نفر از نمایندگان در مخالفت و دو نفر نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی به مدت ۱۵ دقیقه به بیان نقطه نظرات خودپرداختند
کد خبر: ۱۱۰۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 30 May 2023

به گزارش تابناک قم، جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد به رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دقایقی پیش در صحن علنی مجلس آغاز شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پیش از آغاز بررسی رأی اعتماد وزیر پیشنهادی به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه که در صحن علنی حضور پیدا کردند، خیرمقدم گفت.

لازم به ذکر است سید محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در تشریح روند بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توضیح داد: براساس آیین نامه رئیس جمهور یک ساعت زمان برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی دارد، اما از آنجا که تا این لحظه رئیس جمهور در صحن علنی حاضر نشده است، لاجرم از این بخش عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ادامه سخنگو‌های کمیسیون آموزش، گزارش کمیسیون متبوع خود را ظرف ۵ دقیقه قرائت می‌کنند، سپس دو نفر از نمایندگان در مخالفت و دو نفر نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی به مدت ۱۵ دقیقه به بیان نقطه نظرات خود می‌پردازند. در انتها نیز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مدت ۳۰ دقیقه به دفاع از برنامه‌ها و صلاحیت خود می‌پردازد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار