همزمان با دهه کرامت جشن میلاد کریمه اهل بیت (س) با عنوان «دختران فاطمی، پسران رضوی» در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 24 May 2023

به گزارش تابناک قم، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه جشن میلاد کریمه اهل بیت (س) با عنوان «دختران فاطمی، پسران رضوی» که در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، گفت: این جشن به مناسبت دهه کرامت و با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، فرهنگ عفاف و حجاب و... برپا شد.

غفاری به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در وارد این مراسم اشاره کرد و افزود: اجرای سرود، کارگاه نقاشی، کارگاه هنر کاغذ و تا (اوریگامی) از دیگر برنامه‌های اجرا شده مخصوص کودکان در موکب‌های مستقر در بلوار پیامبر اعظم است.

وی به استقبال گسترده کودکان از این مراسم جشن پرداخت و گفت: در این مراسم سرود‌های مختلفی همچون «مادرم زهرا»، «سلام فرمانده»، «دختر ایران»، «عزیزم حسین» و... توسط گروه‌های مختلف سرود به اجرا در آمد.

گفتنی است این مراسم جشن سه‌شنبه هفته آینده و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام نیز در مسیر بلوار پیامبر اعظم در عمود‌های ۱۲ و ۱۰۲ برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار