آیین افتتاحیه مجموعه انبارهای مکانیزه سازمان اموال تملیکی استان قم با حضور قائم‌مقام و عضوهیات مدیره سازمان اموال تملیکی کل کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 23 May 2023

به گزارش تابناک قم، آیین افتتاحیه مجموعه انبارهای مکانیزه سازمان اموال تملیکی در استان قم پیش از ظهر  امروز با حضور صاحب حجتی قائم مقام و عضوهیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کل کشور و حسین اصغری مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان قم برگزار شد.

مدیر کل اموال تملیکی استان قم با بیان اینکه از امروز قم به انبارهای اختصاصی جهت کالاهای سریع‌الفساد مجهز شده است،گفت: انبار مبارک ‌آباد دومین انبار سازمان اموال تملیکی استان است که بنا به نیاز مبرم استان به مکانی مناسب جهت نگهداری کالاهای سریع‌الفساد تا تعیین تکلیف نهایی آنها، به مساحت پنج هزار متر مربع در منطقه مبارک آباد شهر قنوات افتتاح‌ می‌گردد.

وی ادامه داد: بودجه ساخت‌وساز این مجموعه 3 و نیم میلیارد تومان و تعمیر و قفسه‌بندی آن 3 میلیارد تومان بوده است که با مساعدت مسئولان استانی و سازمانی تامین شده است.

وی اظهار کرد: این مجموعه دارای دو سوله هر کدام به مساحت 800 متر مربع و چهار باب انبار جهت اموال سلامت‌‌محور و مواد سریع‌الفساد است که همگی آنها به سیستم‌های سرمایشی مجهز هستند، همچنین از فضای باز این انبار جهت نگهداری کالاهای متروکه مانند خودرو و... نیز استفاده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار