مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از پخت 23 هزار غذای تبرکی در مهمانسرای حرم مطهر خبرداد و گفت: علاوه بر ظرفیت مهمانسرا، از شب تا شام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها طی وعده‌های صبحانه، نهار و شام بیش از 30 هزار زائر نیز مهمان موکب‌های ایرانی و عراقی بودند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 23 May 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در گفت و گویی خبری از توزیع غذای گرم در شب و روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در حرم مطهر خبر داد و گفت: در این ایام سه موکب در صحن جواد الائمه علیه السلام در وعده‌های صبحانه، نهار و شام، ۳۰ هزار زائر را اطعام کردند.

وی افزود: علاوه بر غذای گرم، ده‌ها هزار میان وعده و نوشیدنی در مواکب داخل و اطراف حرم مطهر بانوی کرامت توزیع شده است.

فلاحی تصریح کرد: خدام حرم امام رضا علیه‌السلام نیز در ایام میلاد بانوی کرامت با برپایی موکب در حرم قم، ۱۰ هزار نمک و نبات تبرکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام را تقدیم زائران کردند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: چایخانه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز فعال بوده اند و به زائران و مجاوران خدمات ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در مهمانسرای حرم مطهر نیز بیش از ۲۳ هزار غذای تبرکی پخت شده است، گفت: این غذاها نیز به همت خادمان چایخانه‌های حضرتی بین زائران توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار